integrale8v Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Nei er nok ikke så veldi store forskjeller 8v og 16v er prikklike uten om noen få ting, nevnt i tidligere post, mellom 8v,16v og Evo det også veldi mye likt: girkassene går blant annet om en annen osv.(blir jo litt feil kraft fordeling da men mellom diffen kan jo byttes ut også) Blokka på motoren er også lik uten om stempler da selvfølgli. I selve opphenget er jo det meste forskjellig nav spindel berearmer og krengningstag (som er et vanlig problem med evo at lenkene i enden ryker) og ikke minst bedre bremser på EVO modellene. I dashbordet er det jo samme bryterene i EVOn som det er i en Fiat Abarth ikke akkurat noe å skryte av det ;). Men selvfølgli masse små forskjeller her og der er jo forskjellig utgave av innsprøytninga på alle modellene. Dashbordet er forskellig mellom nesten alle 16v og Evo1 har vell likt(med kontroll system på sia) huska ikke heilt 100 %. mens andre både i 8v og evo2. ++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankie Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Jeg har eid en 8v i 2 og et halvt år. Rally bil for den kresne. Først kjøpt en, vil du ikke ha noe annet....;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 frankie; mange som sier at integrale koster mer enn det smaker (med tanke på antall timer som legges ned i skruing).. Kan du bekrefte/avkrefte dette? Har du noen bilder av integralen din? Gjort noe med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankie Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Integrale er ikke noe vanskeligere og skru på en andre biler! Selv kan jeg ikke si jeg er noe storskruer, men har hatt 1-2 personer som har hjulpet meg da det har vært problemer. Hadde golf GTI 16-v før, den hadde jeg MINST like mye feil på som jeg har med gralen....! Har kjørt i månedshvis uten et feilpekk på bilen, den er veldig slitesterk og trengs ikke noe mere "service" en annen bil, hvis den ikke er herpa i utgangspunktet da. Min var det gjort mye med da jeg fikk den , og har hatt et par stor reparasjoner på den, men etter dette har den vær min beste venn og STØRSTE leketøy:D ;) Har noen ganger vært på tanke og selge den, men "klarer" bare ikke. Har du kjørt en slik bil , blir du hekta. Skal sies at fordi om en lancia kan fremstå som et "vrak", kan en annen være topp, men helt andre kjøreferdigheter. Forskjellene er store på bilene, også innad på merkene. Har du kjørt en, har du ikke kjørt alle, det vet jeg, og sikkert de fleste ( Har kjørt flere deltaer) Bilder og info kan sees på http://www.zeth-racing.com Bildene er litt gamle, har gjort et par små ting etter dette. Nye bilder kommer der snart, med ny og bedre filmsnutt og.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by Integrale faen så råe de er! en slik en skal jeg ha meg en gang! jeg må jobbe litt først :D noen som har noe erfaring med denne bilen? Har hørt noe om at det ikke er så lurt på parkere denne bilen ute i regnet eller på en plen med langt gress. kan ende med at rusta spiser alt!? er det noen som kan avkrefte/bekrefte dette? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.