el`satanical Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 som topic sier... Jeg har 0 peiling på slikt, men må innrømme jeg har litt lyst på.. og de prisene virket jo ikke direkte avskrekkende.. eller? Men om det er bare skitt så.. Kanskje noen vet? http://www.rcprodukter.no Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 vett ikkje korleis dei er.. men eg har bestillt derfra, får den i morgen!! se på brapris.no den er tilsalgs der også! der er det også ein link til ein test på ei engels side... er jo ein 2.5ccm med 2trinns girkasse, trimpotta, 4hjulstrekk, diff bak/framme, skivebrems Har lest at kontrollen er litt dårlig da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 monstern er en kopi av traxxas t-maxx. Sjekk ut http://www.micromonsters.no for ekte saker! http://www.nortrading.no er og en god sjappe Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 XMODS virker litt fett da.. http://www.micromonsters.no/index.asp?DocID=96&Lang=1 Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 vett ikkje korleis dei er.. men eg har bestillt derfra, får den i morgen!!se på brapris.no den er tilsalgs der også! der er det også ein link til ein test på ei engels side... er jo ein 2.5ccm med 2trinns girkasse, trimpotta, 4hjulstrekk, diff bak/framme, skivebrems Har lest at kontrollen er litt dårlig da! Da venter jeg i spenning på å se hva du har å si :) Jeg kom over dette i et slikt reklameblad jeg fikk i posten(med alt fra truser, bestikk, x-rated movies, vibrerende pinner etcetc, kalles vel kanskje postordremagasin?) Pleier jo å være mye rart der, derfor jeg er Litt skeptisk ;) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 var der eg fant den også!! :thumb men idag hentet eg den, og eg synes den ser veldig bra ut!! skal starte den imorgen.... (måtte lade gløderen i minst 12t.) Men får med gløder, verktøy, bensinfyller, lader.. kort sakt alt du trenger utenom bensin å batterier til kontrollen.. bilen ser veldig bra ut, ingen negative ting å si om den. (enda)... Trur det er ein vel så bra bil så kyosho sine. Men skal poste imorgen når eg har fått startet den første gangen :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 XMODS virker litt fett da.. http://www.micromonsters.no/index.asp?DocID=96&Lang=1 Har du peiling på om det går an og bestille fra nettsiden deres? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 var der eg fant den også!! :thumbmen idag hentet eg den, og eg synes den ser veldig bra ut!! skal starte den imorgen.... (måtte lade gløderen i minst 12t.) Men får med gløder, verktøy, bensinfyller, lader.. kort sakt alt du trenger utenom bensin å batterier til kontrollen.. bilen ser veldig bra ut, ingen negative ting å si om den. (enda)... Trur det er ein vel så bra bil så kyosho sine. Men skal poste imorgen når eg har fått startet den første gangen :driving Oh, spennende =) Fulgte gløder, verktøy, etc med til den prisen som sto i magasinet? Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 alt fulgte med til den prisen!! untatt batteri til kontroll (8stk) og til mottaker (4stk), totalt kom den på 2146,- med porto. Eg er kjempe fornøyd (: startet lett!! å den går fort!! eg kan anbefala den bilen der til den prisen ja!! har ingen negative ting å sei eg hvertfall. å nå har eg akkurat kjørt i 2timar Noe du lurer på ellers kan du bare skriva her så ska eg svara eg!! Va skamfett å kjøra hvertfall.. 4hjulssladd på grusen!! dritfett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 skal da faen meg brukes!! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 alt fulgte med til den prisen!! untatt batteri til kontroll (8stk) og til mottaker (4stk), totalt kom den på 2146,- med porto. Eg er kjempe fornøyd (: startet lett!! å den går fort!! eg kan anbefala den bilen der til den prisen ja!! har ingen negative ting å sei eg hvertfall. å nå har eg akkurat kjørt i 2timar Noe du lurer på ellers kan du bare skriva her så ska eg svara eg!! Va skamfett å kjøra hvertfall.. 4hjulssladd på grusen!! dritfett Kult! Fikk sinnsykt lyst på nå! Du må holde oss oppdatert etter hvert som ting eventuelt ryker ;) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas-no Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg var en tur på Monster treff på Dal i dag. Der var det en med "Magic Wheel" bilen. Denne 1:8 monster trucken var litt liten, og jeg synes ikke farten akkurat var imponerende, men den virket ok. Jeg så aldri at den hoppet noe, så hvordan den takler hopp, og hvor solid den er vet jeg ikke. Jeg har Associated MGT 1:8 monster, og den var stor i forhold, og går nok over dobbelt så fort. Men så koster den akkurat dobbelt så mye også. Jeg er nok muligens litt innhabil, siden jeg selger Ass. bilen. Men jeg vurderer å ta inn "Magic Wheel" bilen, så jeg hører gjerne deres oppfatning av kvalitet, holdbarhet, og morofaktor. Siter Mvh. Thomas Faale www.miniracing.no Baner for mini-z F1, Racer og Overland Webshop - Spesialist på Mini-Z og RC18T/MT. Nå også med større biler, fly, heli og X-ufo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg var en tur på Monster treff på Dal i dag.Der var det en med "Magic Wheel" bilen. Denne 1:8 monster trucken var litt liten, og jeg synes ikke farten akkurat var imponerende, men den virket ok. Jeg så aldri at den hoppet noe, så hvordan den takler hopp, og hvor solid den er vet jeg ikke. Jeg har Associated MGT 1:8 monster, og den var stor i forhold, og går nok over dobbelt så fort. Men så koster den akkurat dobbelt så mye også. Jeg er nok muligens litt innhabil, siden jeg selger Ass. bilen. Men jeg vurderer å ta inn "Magic Wheel" bilen, så jeg hører gjerne deres oppfatning av kvalitet, holdbarhet, og morofaktor. har en turbo jeg brukte på f1,kan jeg brke den på mad force en..?kule biler.. f1 en gikk noe jævla hellothere..er sånn mini biler Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas-no Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Det skal gå bra å bruke den turboen på mad force'n(mini-z monster), men du må ta noen forholdsregler. ***SKRU ALDRI AV SRØMBRYTEREN HVIS DU HAR TURBO*** Jeg annbefaler derfor å fjærne strømbryteren på bilen. Lodd den av, og lodd ledningene sammen slik at det ikke er mulig å skru av bilen uten å ta ut batteriene. Hvis du ikkegjør dette, og noen skrur av bilen vil du brenne elektronikken/turboen. Til Mini-z monster vil jeg også anbefale AR30 motoren da denne har et enormt bunndrag. (AR30 kan også brukes uten turbo) Ønsker du mere toppfart enn bunndrag, vil jeg annbefale AR18A da denne er noe av der råeste man får i kombinasjon med turbo. (AR18A MÅ ha turbo). Siter Mvh. Thomas Faale www.miniracing.no Baner for mini-z F1, Racer og Overland Webshop - Spesialist på Mini-Z og RC18T/MT. Nå også med større biler, fly, heli og X-ufo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 hva er det dere snakker om turbo ?? på miniz hva er det jeg ikke har fått med meg nå da jeg has is 200 miniz med masse stasj har ikke brukt den så mye jeg kjøpte den da miniz kom??? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg