pacecar Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 har en liten turbo, er en liten chip, da.. skal gå bra,, sett en f1 med den.. men har ikke bane lenger..funka bra Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas-no Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hensikten med turbo er å tilføre motoren mere strøm, som gir raskere akselrasjon og høyere toppfart. - Ekstern Turbo er en løs fartsregulator som moteres med ledninger til elektronikken. - Intern Turbo er en ombygging ev den interne fartsregulatoren, slik at den kan levere mer strøm. hva er det dere snakker om turbo ?? på miniz hva er det jeg ikke har fått med meg nå da jeg has is 200 miniz med masse stasj har ikke brukt den så mye jeg kjøpte den da miniz kom??? Siter Mvh. Thomas Faale www.miniracing.no Baner for mini-z F1, Racer og Overland Webshop - Spesialist på Mini-Z og RC18T/MT. Nå også med større biler, fly, heli og X-ufo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg