Gå til innhold

Skyline og supra på strømmen

Ranger emnet

Kenito

Anbefalte innlegg

Jeg så en Skyline (Ikke sikker hvilken mod) og en supra med prøveskilter utenfor Shell på strømmen, lørdag - natt til søndag, noen som skjenner til disse? Han i supraen som litt ut som en skikkelig blærums-soss da men :hammer

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHAHA! han i supraen er kompisen min Olsen, samma karen som eier den sølv saab 93 caben med bodykit! den ble hentet forige mandag!

han er ikke no bærums gutt nej, kommer fra kjelsås og bor på grorud, supraen har ca 340HK nå og skal hel-lakkeres! går fort gjør den, går mest på strømmen,grorud og kalbakken!

er ikke han med blondt langt hår som eier den, er bare han som er sjåfør, eieren olsen har kort mørkt hår hadde rød caps eller visor på streetmeet

BMW er best! enkelt å greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar fra Lier var der med sin R33 GT-R ihverfall. Det er den som er på forsiden av nyeste MaxPower. :) På streetmeet altså. Men jeg tror de dro ned til Drammen igjen i 9 eller 10 tia. Men etter hva jeg kan huske så er det vel en her på forumet som har en blå GTS-T som går oppe ved Jessheim eller noe.

Den supraen var også på streetmeet.

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA! han i supraen er kompisen min Olsen, samma karen som eier den sølv saab 93 caben med bodykit! den ble hentet forige mandag!

han er ikke no bærums gutt nej, kommer fra kjelsås og bor på grorud, supraen har ca 340HK nå og skal hel-lakkeres! går fort gjør den, går mest på strømmen,grorud og kalbakken!

er ikke han med blondt langt hår som eier den, er bare han som er sjåfør, eieren olsen har kort mørkt hår hadde rød caps eller visor på streetmeet

Hvis det var en sølvfarget supra med stor stygg vinge og høyre ratt så pratet jeg med han. Han blei spurt om å ta et race mot en Audi men det tørte han ikke...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur nok grunnen til at han ikke tok det racet er fordi han ikke ha førerkort, og at ivan som kjørte den ganskje ikke er så hypp på å kjøre race med andres biler?? trur du ikke det har noe med saken å gjøre?

er jo ikke så veldig unormal den vingen på en supra da, og er høyre ratt på den ja

BMW er best! enkelt å greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supraen stod rett ved siden av meg når den kom i 7-tiden..

Fikk ikke sett så mye på den, men så at den kunne trengt en hellakkering, ja.. .)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er som karlsen sier, plus at den er sperret på 180 km\h.

så da er det ingen vits i å kjøre omkapp. å si at han ikke tørte er vel å ta i litt?

må mobbes litt når japsefolkets stolthet ikke stiller opp mot en varevogn fra audi da vettu... du behøver jo ikke å ta alt så personlig. Også har jeg heller ikke sakt at vingen ikke er original, sa bare at den var stor og stygg :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider