wicky124 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 hehe, det er da i allefall liv her :) rai rai... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Rart hvor mye oppstyr det skal bli av ikke.no,, det må neves at det finnes mange spreke audier rullende på norske veier, og det kunne helt sikkert ha vært en spenende utfordning, men den kvelden ble er rolig kveld.. ivan er bare nerd..hehe..ekte blondy..han burde hatt silikonpupper han...hahahaa...blir iallefall fett når bilen hans er klar...satt på med den før den ble satt i garasjen og faen den gikk as..hihihih....Ivan..takk for montering av dvd spillern i saaben :wave Haha,, jævla møkkamann, hvor mange ganger har jeg ikke sakt, at du bare skal gi faen i de fantasiene dine,,, vet du liker blondt, men meg får du ALDRI ;) bare hyggelig, vi må plagehverandre imens vi kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 nørdi...var en audi a6..en peugeot 406 og en volvo s40 av nyeste type.. He he kjørte godt fra den volvo s40'en der , er det en 2.0 turbo . Jeg kjørte vinrød 200sx ,kjørte omkapp fra lillestrøm å til karihaugen.kul tur.. Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 He he kjørte godt fra den volvo s40'en der , er det en 2.0 turbo . Jeg kjørte vinrød 200sx ,kjørte omkapp fra lillestrøm å til karihaugen.kul tur.. volvoen var nok bare minste motoren..tror jeg...leiebiler er fine streetmeetbiler...hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hmm, ikke meningen å "bitche" men synes denne tråden gikk litt av temaet.. :iconsm Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hmm, ikke meningen å "bitche" men synes denne tråden gikk litt av temaet.. :iconsm Er ofte sånn, når folk ikke klarer å la være å bli ufine eller tøffe i trynet når de gjemmer seg bak et forum :cool: Jeg kjenner eieren av Supraen, og jeg må si det er en herlig bil! Har drømt om en slik bil selv! :thumb Spør du meg kan ikke noe tyskerskrammel måle seg mot noe sånt EVER! EDIT: Nederste avsnitt var IKKE ment til deg Kenito, men til de/den som forteller andre hvor kjip den er når de ikke har et fnugg peiling på hva de snakker om selv :) Er lov å ha egne meninger, men meningsløst pjatt om ting de tydeligvis vet heller lite om, blir for slitsomt å lese i lengden. Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palm Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er ofte sånn, når folk ikke klarer å la være å bli ufine eller tøffe i trynet når de gjemmer seg bak et forum :cool: Jeg kjenner eieren av Supraen, og jeg må si det er en herlig bil! Har drømt om en slik bil selv! :thumb Spør du meg kan ikke noe tyskerskrammel måle seg mot noe sånt EVER! EDIT: Nederste avsnitt var IKKE ment til deg Kenito, men til de/den som forteller andre hvor kjip den er når de ikke har et fnugg peiling på hva de snakker om selv :) Er lov å ha egne meninger, men meningsløst pjatt om ting de tydeligvis vet heller lite om, blir for slitsomt å lese i lengden. "tyskerskrammel"...?? hmmm christer da... mener å huske at sist gang du satt på med meg så gnåla du noe jævli om at jeg måtte finne frem del 2 av vognkortet og begynne å fylle ut...?? hehehehe.... cheers Siter Palm :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprint Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 "tyskerskrammel"...?? hmmm christer da... mener å huske at sist gang du satt på med meg så gnåla du noe jævli om at jeg måtte finne frem del 2 av vognkortet og begynne å fylle ut...?? hehehehe.... cheers :w00t wtf? puke :eek: bullshit WTF!?!? :???: Eller? Siter Nissan 200sx S14a "Z-Edition-Sportline" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 tatt noe dårlig dop igjen nå Palm? :P Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palm Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 mhm... ja. negere :aug: :deng hehe Siter Palm :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hmm ... hvor? Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palm Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hmmm.. DER JA!! DEG!!!! :afro Siter Palm :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Ingen som vil ha tysker skrammelet ditt Palm ,hehe.Ikke mobb balerina bare fordi hu er fra gambia..... :afro Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 HEIA BMW! yodude Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 HEIA BMW! yodude må støtte den litt da jeg har en 525i..hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg