Mr Deej Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 hehe... hu kjører ihvertfall audi.. Nei men tror det er greit nå, er jo ikke vits i å lage for stor sak ut av det. Det blei ikke noe racing den dagen, men kanskje en annen gang :op Og selvfølgelig supraen er jo en rask og fin bil, det var jo derfor vi ville race med den. Man går jo liksom ikke etter de bilene som det står 1.6cl bakpå når man sitter på litt motor selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 jaja, trur ikke den audien hadde holdt følge opp til 180 jeg da men. Dr. Ivan kjører sikkert når sperra er borte ;) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 jaja, trur ikke den audien hadde holdt følge opp til 180 jeg da men. Dr. Ivan kjører sikkert når sperra er borte ;) Mvh Erik ivan er bare nerd..hehe..ekte blondy..han burde hatt silikonpupper han...hahahaa...blir iallefall fett når bilen hans er klar...satt på med den før den ble satt i garasjen og faen den gikk as..hihihih....Ivan..takk for montering av dvd spillern i saaben :wave Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palm Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 faen meg på tide ass... 3 sider med bare tull... la de som eier bila ta et race på gata om de føler for d, hvis ikke så drit i det... så enkelt er d Siter Palm :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Japp.. Forsåvidt så tror jeg Jonus driver og skal sette de oljette fingrene sine på audien så da kan det jo bli spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 faen meg på tide ass... 3 sider med bare tull... la de som eier bila ta et race på gata om de føler for d, hvis ikke så drit i det... så enkelt er d du som har bimmern med masse dekaler på? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palm Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 du som har bimmern med masse dekaler på? den er min ja... Siter Palm :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 den er min ja... ses vel på stovner..hehe.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palm Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 ses vel på stovner..hehe.. hmmm okey... hvem er du egentlig a? kjenner jeg deg ell? Siter Palm :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 hmmm okey... hvem er du egentlig a? kjenner jeg deg ell? ja..vi er barndomsvenner..ahahhaha...neida..er meg selv jeg... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palm Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 ja..vi er barndomsvenner..ahahhaha...neida..er meg selv jeg... hææ...?? sa meg ikke mye men... anyways u får hilse da neste gang u ser meg... stikker jeg kos dere i natten... Siter Palm :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 palm? hva gjør du oppe så sent? legge tid for deg nå ass! skulle likt å se den 745`n fine biler det, nyeste? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 palm? hva gjør du oppe så sent? legge tid for deg nå ass!skulle likt å se den 745`n fine biler det, nyeste? nyeste ja... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 det som er litt komisk er at trådstarter ikke har komentert noe som helst av innleggene her, men andre medlemmer har strekt ut tråden til 4 sider med ''prat'' :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 det som er litt komisk er at trådstarter ikke har komentert noe som helst av innleggene her, men andre medlemmer har strekt ut tråden til 4 sider med ''prat'' :thumb hehe, det er da i allefall liv her :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg