Funkart Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hvert øyeblikk vil du se en bitteliten rød funkart suse forbi (bemerk forbi) deg sidelengs langs veiene i bærum! Til politiet (om de leser): neeeeei den er iiiiiiikke triimmeet m'm tro meg, skal ha to små bøtter som jeg skal parkere bakdekka i...... diesel!! OOOOOIUIIIIIIIIUIUUUIUIUIIIIUUUUUUIIIIII Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 å hva skjer hvis jeg skifter fil litt fort på mosseveien mens du ligger på siden av meg? det er sjelden jeg ser _ned_ i asfalten når jeg bytter fil! cart med hvite skilt = sjukt! men sikkert utrolig fett kiddie Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 å hva skjer hvis jeg skifter fil litt fort på mosseveien mens du ligger på siden av meg? det er sjelden jeg ser _ned_ i asfalten når jeg bytter fil! cart med hvite skilt = sjukt! men sikkert utrolig fett kiddie Tror du merker det når du treffer han =P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Tror du merker det når du treffer han =P Det tror jeg kanskje funkartsjåføren gjør også heyyou Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 haha, så fett! hvor fort går denne karten?? og hvordan ligger det an med forsikring og sånt? :P Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Hvert øyeblikk vil du se en bitteliten rød funkart suse forbi (bemerk forbi) deg sidelengs langs veiene i bærum! OOOOOIUIIIIIIIIUIUUUIUIUIIIIUUUUUUIIIIII Holder du/dere til ved pit-stop/Citroen på rud? Og har en liten skare med fete bobler som tusler inn og ut av og til? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Tror jeg så den carten din utenfor IKEA på Billingstad her på Onsdagen var det vel.. Sto å glana litt veit jeg! Hvor mange CCM er det? hva er den registrert som? Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arve Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 hahaha stili... *sjalu* jeg og vil ha Siter Bilen min :D Type: Toyota Carina 2, 91 Mod. Styling: Bygd fra bunn (litt av hvert ;)) Hvor? Nord-Trøndelag, Namsos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 hehehe, stussa litt over denne her=P så du kom kjørende nedover fra texaco på kolsås mot lyskrysset på vei ned mot rud... det er det morsomste jeg har sett :thanks du hadde ett sånt fint lite flagg mener jeg det var, som sto opp=) var godt jeg fikk bekrefta at det gikk en sånn i bærum=p begynte å tvile på om jeg skulle dra hjem fra skolen når jeg så denne alacocaina Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 var kosli å prate med deg idag;) var en av fyrene som sto utafor verkstedet på rud vgs og kikka på funkarten... fy faen så rå den er.. møtte deg også senere i erik sin celica gt4 ved bærums verk Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Sykt... Eneste jeg har å si;) Fet liten sak lissom! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Tror jeg så den carten din utenfor IKEA på Billingstad her på Onsdagen var det vel.. Sto å glana litt veit jeg! Hvor mange CCM er det? hva er den registrert som? Frakte flate pakker med cart... Heh... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hva må du ha for å kjøre enn sånn en a (B eller no motorsykkel eller ???)? Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 50cc trenger du kun mopelappen på. 100cc må du ha bil lappen Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hva motor størelser kan man velge mellom? Hva kan godkjennes med skilter og hva koster det å kjøpe og godkjenne en? BHP? Toppfart? Forbruk? Vekt? Servicintervaler? Snart jul folkens :D Flere enn meg som fikk ide rundt hva man skal spørre nissen om eller???? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg