Gå til innhold

Lite synlige trafikanter i bærum

Ranger emnet

Funkart

Anbefalte innlegg

Hvert øyeblikk vil du se en bitteliten rød funkart suse forbi (bemerk forbi) deg sidelengs langs veiene i bærum!

OOOOOIUIIIIIIIIUIUUUIUIUIIIIUUUUUUIIIIII

Holder du/dere til ved pit-stop/Citroen på rud? Og har en liten skare med fete bobler som tusler inn og ut av og til?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, stussa litt over denne her=P

så du kom kjørende nedover fra texaco på kolsås mot lyskrysset på vei ned mot rud...

det er det morsomste jeg har sett :thanks

du hadde ett sånt fint lite flagg mener jeg det var, som sto opp=)

var godt jeg fikk bekrefta at det gikk en sånn i bærum=p begynte å tvile på om jeg skulle dra hjem fra skolen når jeg så denne alacocaina

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så den carten din utenfor IKEA på Billingstad her på Onsdagen var det vel.. Sto å glana litt veit jeg! Hvor mange CCM er det? hva er den registrert som?

Frakte flate pakker med cart... Heh...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva motor størelser kan man velge mellom? Hva kan godkjennes med skilter og hva koster det å kjøpe og godkjenne en? BHP? Toppfart? Forbruk? Vekt? Servicintervaler? Snart jul folkens :D Flere enn meg som fikk ide rundt hva man skal spørre nissen om eller????

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider