Funkart Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Full info om kartene: 50cc, 3,5hk, 4,4l bens, maks 45km/t. Variator og diff. revers. 16 år og mopp lapp. 100cc, 9hk, 4,4l bens, maks 130km/t. Variator og diff. revers. Klasse B sertifikat og 18 år. Variator fjerner man tre av seks vekter og oppnår blårøyk ved aksellerasjon. større dyse og sportsfilter sammen med effektpotte gjør litt susen. 50cc får man 70 og 80cc trimsylinder til. Samme gjelder for 100cc men her kan du fint sette på en 125cc krossermotor for å virkelig pirre nervene:D På motorveien og alle andre veier må man som funkart sjåfør være VELDÌG obs!nytter ikke å vise fingern til en lastebilsjåfør som ikke ser deg:D Farlig morro rett og slett! Stemmer at jeg var innom mekken, har vært på pit-stop men holder til på Kolsås:D 50cc koster 18900,- ferdig registrert. ca 2000,- i forsikring 100cc koster 29000,- ferdig registrert pga avgift. ca 4000,- i forsikring. Vinterdekk ferdig montert på begge karter: 2200,- hos dekkmann:D:D:D Jeg har kjørt myyye forskjellige biler med mye og lite hk. har kjørt motorsykkel og rally! Men dette tar virkelig kaka for hva som er morro på veien!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Full info om kartene: 50cc, 3,5hk, 4,4l bens, maks 45km/t. Variator og diff. revers. 16 år og mopp lapp. 100cc, 9hk, 4,4l bens, maks 130km/t. Variator og diff. revers. Klasse B sertifikat og 18 år. Variator fjerner man tre av seks vekter og oppnår blårøyk ved aksellerasjon. større dyse og sportsfilter sammen med effektpotte gjør litt susen. 50cc får man 70 og 80cc trimsylinder til. Samme gjelder for 100cc men her kan du fint sette på en 125cc krossermotor for å virkelig pirre nervene:D På motorveien og alle andre veier må man som funkart sjåfør være VELDÌG obs!nytter ikke å vise fingern til en lastebilsjåfør som ikke ser deg:D Farlig morro rett og slett! Stemmer at jeg var innom mekken, har vært på pit-stop men holder til på Kolsås:D 50cc koster 18900,- ferdig registrert. ca 2000,- i forsikring 100cc koster 29000,- ferdig registrert pga avgift. ca 4000,- i forsikring. Vinterdekk ferdig montert på begge karter: 2200,- hos dekkmann:D:D:D Jeg har kjørt myyye forskjellige biler med mye og lite hk. har kjørt motorsykkel og rally! Men dette tar virkelig kaka for hva som er morro på veien!! Forhandlere i Oslo området? Muligheter til prøvekjøring no sted? Har du 50 eller 100cc Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Funkart Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 det er en forhandler i bærum (altså min jobb), og vi låner og leier ut en 50cc. 100cc er ikke tatt inn for vi visste ikke hvordan de ble tatt i mot pga avgift... Ring 98218520 for nærmere avtale om låning og råning:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Sender PM jeg så slipper vi å bry andre her:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Har du fler bilder av den? Fikk lyst på en sånn en jeg, tenk å komme ut på rudskogen med en trimma sånn en;) Drifta hele banen;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Finner litt bilder og div på siden hans:) Jeg SKAL også ha. Blir en slik på meg til sommeren igjen gett:) http://home.epost.no/funkart/Content/default.asp Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg