Gå til innhold

Lite synlige trafikanter i bærum

Ranger emnet

Funkart

Anbefalte innlegg

Full info om kartene:

50cc, 3,5hk, 4,4l bens, maks 45km/t. Variator og diff. revers. 16 år og mopp lapp.

100cc, 9hk, 4,4l bens, maks 130km/t. Variator og diff. revers. Klasse B sertifikat og 18 år.

Variator fjerner man tre av seks vekter og oppnår blårøyk ved aksellerasjon. større dyse og sportsfilter sammen med effektpotte gjør litt susen. 50cc får man 70 og 80cc trimsylinder til.

Samme gjelder for 100cc men her kan du fint sette på en 125cc krossermotor for å virkelig pirre nervene:D

På motorveien og alle andre veier må man som funkart sjåfør være VELDÌG obs!nytter ikke å vise fingern til en lastebilsjåfør som ikke ser deg:D

Farlig morro rett og slett!

Stemmer at jeg var innom mekken, har vært på pit-stop men holder til på Kolsås:D

50cc koster 18900,- ferdig registrert. ca 2000,- i forsikring

100cc koster 29000,- ferdig registrert pga avgift. ca 4000,- i forsikring.

Vinterdekk ferdig montert på begge karter: 2200,- hos dekkmann:D:D:D

Jeg har kjørt myyye forskjellige biler med mye og lite hk. har kjørt motorsykkel og rally! Men dette tar virkelig kaka for hva som er morro på veien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full info om kartene:

50cc, 3,5hk, 4,4l bens, maks 45km/t. Variator og diff. revers. 16 år og mopp lapp.

100cc, 9hk, 4,4l bens, maks 130km/t. Variator og diff. revers. Klasse B sertifikat og 18 år.

Variator fjerner man tre av seks vekter og oppnår blårøyk ved aksellerasjon. større dyse og sportsfilter sammen med effektpotte gjør litt susen. 50cc får man 70 og 80cc trimsylinder til.

Samme gjelder for 100cc men her kan du fint sette på en 125cc krossermotor for å virkelig pirre nervene:D

På motorveien og alle andre veier må man som funkart sjåfør være VELDÌG obs!nytter ikke å vise fingern til en lastebilsjåfør som ikke ser deg:D

Farlig morro rett og slett!

Stemmer at jeg var innom mekken, har vært på pit-stop men holder til på Kolsås:D

50cc koster 18900,- ferdig registrert. ca 2000,- i forsikring

100cc koster 29000,- ferdig registrert pga avgift. ca 4000,- i forsikring.

Vinterdekk ferdig montert på begge karter: 2200,- hos dekkmann:D:D:D

Jeg har kjørt myyye forskjellige biler med mye og lite hk. har kjørt motorsykkel og rally! Men dette tar virkelig kaka for hva som er morro på veien!!

Forhandlere i Oslo området? Muligheter til prøvekjøring no sted? Har du 50 eller 100cc

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Finner litt bilder og div på siden hans:) Jeg SKAL også ha. Blir en slik på meg til sommeren igjen gett:)

http://home.epost.no/funkart/Content/default.asp

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider