thordarson Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Bakluka mi ser ikke ut... holder på å gå i lufta nå assangry angry jeg vet ikke om jeg gidder å prøve på nytt ass.. men noen som har peiling på hvor de selger slike orginale håndtak der låsgreiene ikke er med.. slik som de to gull golfene.. tror det er et bedre alternativ det jeg ass. noen som har noen forslag?? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Hva har du gjort, eller hva har skjedd med bakluka? Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 jeg sveisa igjen og sparklet. hadde på grunning å var veldig nøye på akkurat det så etter om det var noen ørsmå dumper, men den så ganske fin ut. Skal hente den hos lakkereren i dag og var dermed innom i sted for å se, å da så ikke luka ut.. Ble så skuffa at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. :( :( Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by thordarson Bakluka mi ser ikke ut... holder på å gå i lufta nå assangry angry jeg vet ikke om jeg gidder å prøve på nytt ass.. men noen som har peiling på hvor de selger slike orginale håndtak der låsgreiene ikke er med.. slik som de to gull golfene.. tror det er et bedre alternativ det jeg ass. noen som har noen forslag?? Hva var galt med luka liksom? Er det sparklingen din som har skjært seg? Slike dørhandtak får du fra bakdørene på en 5 dørs Golf. Bakdørene har ikke nøkkelhull. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 ehhh å så da? nei det er bulkete men men...blir slik nå ei lita stund iallefall. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 ja Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Så fint ut! Kan ikke se de bulkene jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Ser ikkje noke bulker eg heller, men hold oss oppdatert om tips og triks. Skal gjøre det samme på kompisen min sin bil snart. Greit å høre litt om fremgansmåte og slikt først............... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 hmm..så ikke no særlig jeg ...så ganske smooth ut :rolleyes: er nok bare du som er ALT for nøye! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 *melder seg inn i blindeforbundet* Jeg ser heller ingen bulker Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 JEg sveiste igjen og sparklet min selv - først gang ble det helt bra. Men etter en uke - når jeg begynte å bruke anlegget - så sprakk hele driten - og sparkelet begynte av en eller annen grund å "sige". Har tatt den på nytt nå .... Til dere som skal gjøre dette : Lag dere en mal - smi til en planke som har samme buen som luken ( på opp og ned) dra så denne over når dere sparkler ( som en sparkel skje ) Da får dere rett bue. Får å få vekk bunker eller sig : Først må du sveise i en plate , jeg kappet bort alt inne i det gamle skilt hullet , slik at ikke luken skulle bli tyngre. ( Og demperene ikke ville holde den oppe). Etter på må du sparkle - jeg begynte med glassfiber sparkel da det måtte bygges en del opp. ( Sveiste i en flat plate) Men dette er kanskje ikke nødvendig hvis du bruker en dør side ... Så skal bungene / ujevhetene fjernes : Hvis du ikke er sinsykt dyktig å kjenne dem , så kan det lønne seg å slenge på noe billig lakk - hvis du ikke ser bunker da - så pusser du bort lakken igjen med lange bevegelser ( over hele luken ) hvis det da er noen sig eller topper så vil du se at lakken forsvinner der først eller ikke forsvinner. Jeg hold på med luken hver kveld i over en uke først gangen :) Men det gikk fort å fikse det neste gang - måtte pusse bort alt sparkelet å punkte fast på nytt der den hadde sprukket. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 noen som har en gammel golf dør jeg kan få? :rolleyes: ;) ;) hehe *vil ha glatt bakluke* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Beviset på at bilene i bladene ikke alltid er like fine i virkeligheten:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Hva mente du med det Kid-A ? Glemte å si at det svarer seg å ta et par lag med spøyte sprakel til slutt da denne dekker små riper. Så ut som om det ikke vare gjort på de bildene øverst.. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 men er det ikke noen som vet om noen selger slike baklukehåndtak UTEN slik åpneting da? Slik som dette. http://www.vwaudi-club.no/htdocs/treff/2002/NBS/042.jpg Spakler bare igjen den med eller får man kjøpt dette? Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg