Jonte Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 De gutta der har korta inn skiltplass åpningen også. Det "hullet" er mindre enn det vanlige.. Men, jeg ser ikke problemet med bakluken din jeg.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by thordarson men er det ikke noen som vet om noen selger slike baklukehåndtak UTEN slik åpneting da? Slik som dette. http://www.vwaudi-club.no/htdocs/treff/2002/NBS/042.jpg Spakler bare igjen den med eller får man kjøpt dette? Du trenger jo ikke håndtak når du har sveiset igjen bakluken. :confused: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 men når den ramler i stykker skal jeg lakke en vanlig luke med skiltplass.. Men nå kjører jeg til det raseryodude yodude Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by thordarson men når den ramler i stykker skal jeg lakke en vanlig luke med skiltplass.. Men nå kjører jeg til det raseryodude yodude Ok, I see ;) Jeg prøvde å sparkle igjen et slikt håndtak. Limte fast et par plast biter med sikaflex og sparklet igjen med glassfibersparkel + finsparkel til slutt. Fikk det ikke til å bli jevnt og fint så jeg ga opp og satte på det gamle håndtaket med lås ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Hørt at folk lager dette ved å klippe den manglende biten ut av en annen , lime den inn i din. Så er det bare til å sparkle i vei :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Bruk byggeskum og skjærer det jamt med listen så legger du en glassfiber remse på hele listen og med litt fin sparkel her å der får du den helt slet. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Originally posted by Sonick Hørt at folk lager dette ved å klippe den manglende biten ut av en annen , lime den inn i din. Så er det bare til å sparkle i vei :) det var det jeg gjorde på min. ble ganske så bra! ligger bilder på golf2 forumet, og "helt hvit golf" tråden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Akkurat fått mitt baklukehåndtak tilbake fra lakkereren... Jeg teipet noe melkekartong over hullet og støpte med glassfiber fra baksiden. Så våtslipet jeg med fint sandpapir til det ble helt smooth. Så la lakkereren på filler og tok den siste finishen. Ble bra! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 hehe skal prøve det tenker jeg.. men det blir ikke med det første..:D Takker for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Hmm.. Han som skal sveise for meg, han mente at det kanskje var lurer å kjøpe en metall plate å feste over hele luka, ikke bare i skiltplassen. Sånn at den går helt opp til knekken under bakvinduet. Noen som har noen formeninger om det? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg