stepside Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Ny motor endelig her! Tenkte fikse opp motorrommet på pikkisen. Rammen har en fin rustpatina :-) Hva med å bruke Hammerite? er det okaj? Eller er det noe annet som er bedre. Tenkte male rammen svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 hammerite er fint det, men en stor bakdel er at det inneholder silicone, og da lar det seg ikke overmales.. Corroless er jo velkjent. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Lol, leste litt feil jeg :D Male rammen på pikken ja. Vel, dette stoffet er greit å bruke.http://shop.gasolin.no/catalog/product_info.php?cPath=23&products_id=334&osCsid=13bce5a852497de5adae7452f6b47acd Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 altfor mye testosteron gutten min :- ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Ville ikke brukt Hammerite. Den står ikke bra nok imot mekanisk slitasje. Hvis ikke pulver lakkering er aktuelt, ville jeg grunnet ramma med Coroless, rustbullet eller lignende. Deretter ville jeg kjøpt Bil Hirsch Chassislakk fra gasolin.no. Gratulerer med ny motor. Håper alt går greit! Legg inn noen bilder av den før den går nedi motor-rommet, da! Hvilken forgasser er brukt? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Takk for oppmuntring, det går sikkert ikke greit, jeg skal jo bygge om til forgasser........mye styr der. Har du hørt om rustbullet? Edelbrock 600 sterkt anbefalt av byggeren, best gasrespons sa han, helt unødvendig å gå upp til 750. Bilder kommer :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Har ikke hørt annet en skrytet her på bilforumet av han som selger det, men jeg må innrømme at det virker ganske bra. Det er også verdt å merke seg at Por 15, det produktet som kommer på 2. plass i Rust Bullet's test, selges via gasolin.no. Samme stedet som selger Hirsch chassis lakk. Gasolin.no har enda et antirust produkt som skal være svært bra. Wheels Magazine testet dette for noen år siden og kalte det noe sånt som en revolusjon innen rust stopp produkter. Husker ikke navnet på det, men om du ringer gasolin, vet han helt sikkert hva du snakker om. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Ville ikke brukt Hammerite. Den står ikke bra nok imot mekanisk slitasje.Hvis ikke pulver lakkering er aktuelt, ville jeg grunnet ramma med Coroless, rustbullet eller lignende. Deretter ville jeg kjøpt Bil Hirsch Chassislakk fra gasolin.no. Ja, slik ville jeg også gjort det. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dart360 Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Ville ikke brukt Hammerite. Den står ikke bra nok imot mekanisk slitasje.Hvis ikke pulver lakkering er aktuelt, ville jeg grunnet ramma med Coroless, rustbullet eller lignende. Deretter ville jeg kjøpt Bil Hirsch Chassislakk fra gasolin.no. Jeg er også enig med Hot Rod. Jeg har prøvd Hammerite på biler for mange år siden, det fungerte svært dårlig :( . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg