calibra Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 tenkte jeg skulle fortelle litt om prosjektet mitt for de som har interesse for det. utgangspunktet er en seat cordoba 1997 modell. med type 1,6 liters motor og hele 75 hester. planene er mange og dyre. det er å få satt på bodykitt av type rieger. få på noen fete 17" felger, hellakkering type todelt. blå og sølv. kaste ut mye av interiøret og sette inn 4 sportsstoler og dermed kaste ut treseteren bak. firepunkt seler og ikke minst et motorbytte til en audi 1,8 liter turbo motor med 180 hester. og etterhvert ting som kommer opp. slenger opp noen bilder før vi i det hele tatt startet. fronten innvendig av bilen motoren før byttet bagasjrommet kommer så klart til å legge ut bilder etterhvert som bilen starter å ta form Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 lykke til:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 blir fett dette!!! har du alt ifra motor- styling liggende eller?? girkasse, bremser og alt må jo skiftes cheers stå på. gleder meg til å se mer av denne etter hvert hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Dette kan bli morsomt, keep us updated :o) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 da jeg har ca like mye peiling på å bytte det tekniske som en nyfødt unge så blir akkurat den jobben sendt bort. og alt blir byttet i henhold til eu, tuv og seat sine regler. og tro meg, det blir en del bilder ja. gleder meg til våren da jeg kan vise bilen litt rundt også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 har kunnet skifte plugger, olje osv. prøvde meg på bremser for et par måneder siden. forrige mandag raste girkassa på ibizaen, og jeg har holdt på i ca 1 uke nå, med demontering av hele driten. måte ha ned understell forran +++. venter nå på lager og en kubbe aksel, så skal bli spennende om jeg får det sammen igjen. tror ikke det kan være mye verre å bytte motor også,ettersom ibiza osv kom med 1.8t i noen modeller.. hvor mye regner du for motor bytte, og hvor får du tak i motor? tenker på noe likt selv :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 da jeg har meget gode kontakter når det gjelder motor og jobben så får jeg alt sammen for en meget god pris motoren er da en 2004 modell. fikk nettopp melding om at motoren er ferdig så jeg skal få lagt ut bilde av resultatet i morra. må legge til at jobben blir gjort i polen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 da har jeg endelig fått bilder av motor rommet etter byttet. dessverre så hadde vi litt problemer med kommunikasjonen så jeg fikk ikke noen bilder under arbeidet. men resultatet er jo bedre enn ingen ting mener nå jeg. så hva synes dere?? jeg er ihvertfall veldig fornøyd med resultatet kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 GRRRRROMT!!! Hva gjorde du med understell for å få dette godkjent? Kan du fikse en sånn motor under mitt panser og? :D Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stylesman Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ja motor war dritt fin ass...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 dæven, jeg må si meg mektig imponert! dette var vel nok av jobb? hvis det ikke var du som gjorde jobben, hvor mye gav du ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 dæven, jeg må si meg mektig imponert! dette var vel nok av jobb? hvis det ikke var du som gjorde jobben, hvor mye gav du ? det står litt lenger oppe:) blir bra det der. Hva er gjort/ skal gjøres med understellet og bremsene? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hva er gjort med motorfester og måtte de kutte og flytte på mye i motorrommet?? bruker du audi girkassa og hvordan er det med drivakslene?? hvet du om det var no knot å få til ledningsnettet?? Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Tøft! :D Hva med å lage varmeskydd for luftfilteret? :) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Tøft! :D Hva med å lage varmeskydd for luftfilteret? :) ja! også lit stille her for tiden birthday stille før stormen?? :magic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg