VeGGiz Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Bilen din blir bare grommere å grommere! Skambra! Men kan du få tak i mer info om hva som måtte byttes og moddes for å få motoren på plass, og godkjent? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Bilen din blir bare grommere å grommere! Skambra! Men kan du få tak i mer info om hva som måtte byttes og moddes for å få motoren på plass, og godkjent? jeg skal faktisk få akkurat det iløpet av en ukes tid regner jeg med. men jeg drar på en ukes ferie i dag. så da blir det fort litt stille fra meg. men skal sende deg det på mail eller pm når jeg får det jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 hadde vært morro å hatt den infoen. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 jada, da er det jo ikke mer enn laterlig lenge siden jeg har skrevet noe her. men jeg har vært på flyttefot og har ikke fått opp noe nettlinje før nå men uansett så kan jeg jo vise litt av hva jeg har fått gjort. er ikke så veldig mye som sagt pga flytting men noe er det. har blandt annet fått satt inn alle fire sports stolene i bilen. var litt trøbbel å fikse det i baksete men det ble nå ikke så ille synes jeg da. hva synes dere? og ellers så har jeg fått fiksa meg noe anlegg i bilen da. har ikke fått tatt noen spes bra bilder av det, men kan jo vise hvordan bagasjen ble. dessverre så ble alle mine forsøk med glassfiber fucka så jeg tok det på den vanlige måten. resultat har forøvrig også fått felgene jeg skal ha på. har alltid digga disse. så derfor ble det dem. og sånn er bilen sånn den står den dag i dag. kom gjerne med noe tilbakemeldinger. både positive og saklig negative ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 lag litt større bilder da, de er jo knøtt små Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 NICE! Mer større bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg lager større bilder i photobucket så skal jeg gjøre det asap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ras-Andre Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Feit bil!! Blir planene fremover?:):) øyelokk, angeleyes? Siter - 97 Rover 214 SI X - 95 SEAT Ibiza GTI X - 92Opel Kadett E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 bump? noen updates? ble den godkjent`? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Hei. Bilen ble godkjent uten noe problemer den. så bilen ble sendt ned til Polen igjen for å fikse opp noe småting. Men det er en ting jeg aldri skulle gjort, for nå er det ingen som finner bilen igjen:( så den bilen er det nok bare å glemme dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZoNoX Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Rått!(misunnlig) men, er ikke 16" det meste du kan ha på den? eller er det jeg som har missforstått manualen`? Siter ZoNoX-JHK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seruka Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Må jo ikke lese manualen for å se hvor store felger man kan ha :) Har da 17 på min, i vognkortet står det 15 :D Og manualen da. Men, uansett, de bilene der er så stygge standard, at du fikk den PEN, det er creds ass! Eller, stasjonsvogna er fæl iallefall, men gud hvor lik den er Golf :P Siter 97'VW Passat 1.8T 150HK 96'Peugeot 605 2.0T 150HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZoNoX Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Må jo ikke lese manualen for å se hvor store felger man kan ha :) Har da 17 på min, i vognkortet står det 15 :D Og manualen da. Men, uansett, de bilene der er så stygge standard, at du fikk den PEN, det er creds ass! Eller, stasjonsvogna er fæl iallefall, men gud hvor lik den er Golf :P Så, den vil ikke ta borti skjermen? eller er det bare for at de ska være HELT på den sikre sida om at det ikke skjer? Siter ZoNoX-JHK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Hei. Bilen ble godkjent uten noe problemer den. så bilen ble sendt ned til Polen igjen for å fikse opp noe småting. Men det er en ting jeg aldri skulle gjort, for nå er det ingen som finner bilen igjen:( så den bilen er det nok bare å glemme dessverre. det er det sykeste jeg har hørt.. ikke funnet noe enda ? hvor mye hadde du lagt i den ? Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 så kjipt! en ting, er ikke denne i likhet med A3 bygget på golf plattformen? i såfall er det ikke rart det passer rimelig greit. en ting til neste todelt farge prosjekt, legg på en form for pinstripe i fargeskille(f.eks 1cm tykk sort stripe) gjør overgangen mye fetere. får du igjen noe på forsikring? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg