Gå til innhold

angeleyes til bmw e36...trenger hjelp med å velge

Ranger emnet

bimmer_boy

Anbefalte innlegg

Inpro= Godkjente med ferdig ledninger bare plugg and play (noen som klager på litt dårlig lys)

Fk= Dårligere kvalitet/passform, ikke godkjente og man må legge opp mye ledninger selv fordelen er at dem er billig of lyser bra

Hella= helt klart best passform og lys....men ser ut som 2 små lysende rompehull i hver lykt.......

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker FK lyktene og de er ikke så aller værst. Er bare Plug & Play der, ikke nødvendig å legge opp nye kabler :) Men lyser bra gjør de vel egentlig ikke ;)

Merklig det var a....har Fk selv og solgt endel fk lykter...på de har man måtte koble til + ledning.....

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merklig det var a....har Fk selv og solgt endel fk lykter...på de har man måtte koble til + ledning.....

Asså, jeg fikk jo med noen ledninger da! ;) Men har ikke koblet de til, bare koblet til det som var fra org. lampa jeg, å lysa mine funker de :D

Eneste er at jeg ikke får justert lysa. Men det går vel ikke på FK?

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er dem med xneon i lyktene+ hvordan får man d? er det ikke sånn at ringene smelter har hørt det fra flere nå..

Ringene smelter IKKE.

Xenon trekker 35Watt

Halogen trekker 55Watt

Har selv xenon i fjernlys på mine angeleyes-lykter. Glasset er kjøligere fremfor Xenon-lyset, kontra fremfor nærlys hvor det er vanlig halogen.

Jeg kjøpte mine lykter over Ebay, fra USA, og er meeget fornøyde med disse. Passformet er helt som originalt, og de lyser bra.

Merket som står på lykteglasset er DJAUTO. (Mer enn det vet jeg ikke..) De er 100% plug'n'play, OG høydejusterings-motoren går an å flytte over fra originale Bosch-lykter.

De kommer ferdig levert med CCFL-ringer, som er meget lyssterke. Vises til og med når jeg har på Xenon-lampene :D

DSC00198.sized.jpg

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringene smelter IKKE.

Xenon trekker 35Watt

Halogen trekker 55Watt

Har xenon i fjernlys på mine angeleyes-lykter. Glasset er kjøligere fremfor Xenon-lyset, kontra fremfor nærlys hvor det er vanlig halogen.

kan man ha xneon i fjærnlys og nærlys? hvor er det best å ha xneon hvis du skal ha dem på ett sted fjærnlysa eller nær+

(X) BMW E46 318IA

(X) BMW E60 530DA

(X) BMW E39 525I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man ha xneon i fjærnlys og nærlys? hvor er det best å ha xneon hvis du skal ha dem på ett sted fjærnlysa eller nær+

Kan ha det begge steder, ja. Jeg ville foretrukket Xenon nærlys hvis man måtte velge kun ett sted, da jeg kjører mest med nærlys, men dette er vel individuelt.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kan ha både i fjern og nær. Men siden bmw bruker to separate pærer til fjern og nær, så må du kjøpe TO sett med xenon-kit om du skal ha i begge.

Hvor det er best å ha de kommer an på behovet ditt. Jeg personlig har mest behov for MYE lys når jeg flikker over til fjernlys.

Men skal det bare "se tøft ut", er det jo nærlys som gjelder, da disse brukes til konstant kjørelys. ;)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringene smelter IKKE.

Xenon trekker 35Watt

Halogen trekker 55Watt

Har selv xenon i fjernlys på mine angeleyes-lykter. Glasset er kjøligere fremfor Xenon-lyset, kontra fremfor nærlys hvor det er vanlig halogen.

Jeg kjøpte mine lykter over Ebay, fra USA, og er meeget fornøyde med disse. Passformet er helt som originalt, og de lyser bra.

Merket som står på lykteglasset er DJAUTO. (Mer enn det vet jeg ikke..) De er 100% plug'n'play, OG høydejusterings-motoren går an å flytte over fra originale Bosch-lykter.

De kommer ferdig levert med CCFL-ringer, som er meget lyssterke. Vises til og med når jeg har på Xenon-lampene :DQUOTE]

gidder du å finne ut hvor man får kjøpt de her eller? ellers kan du jo fortelle meg hvem på ebay du har kjøpt av..

Takk

(X) BMW E46 318IA

(X) BMW E60 530DA

(X) BMW E39 525I

Lenke til kommentar
Del på andre sider