eirikXR2 Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hei! Kjøpte en 89` Fiesta XR2 her om dagen, var endel rust på den, men ga faen siden jeg fikk den for vrakpanten:) Uansett, har nå kommet til stadiet hvor jeg må fikse hjulbuen( de andre er helt fine) skjermfestene var rustet vekk noen plasser, som dere ser på bildene+ horribel rust nesten overalt. Hvordan bør jeg reparere dette? Skjermen vil sitte over hele greia etterpå, så var en kompis som foreslo å bare sparkle over og smekke på skjermen igjen... Trenger deres tips!! mvh Eirik Pihlstrøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hei, Ephi :) (Glenn-Andre fra mp her ) Du får vel kjøpt hjulbuer på Torshov ellernoe popper / sveiser fast og sparkler over ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 helpme Ikke for å være negativ, men du taper ikke noe på å vrake den visst du betalte 1500kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikXR2 Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Vrake den ffs?? Er ikke snakk om noe vraking her, spurte om hvordan dette kunne fikses! Takker uansett for ditt tips Rally Koffen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg