Gå til innhold

A4 frontfanger til Audi 80

Ranger emnet

krimor

Anbefalte innlegg

Alt går, det er bare masse mer tilpassing på det....

Tror a4 fronten er bredere, så den må sikkert kappes inn, ellers så kommer den til og gå mye lengre forover enn den orginale....

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Jeg har en org. a4 98 fanger liggende.. om du er intressert.

Flott! Gidder du kanskje sende meg bilde® av den? Den egentlige grunnen til at jeg vil sette på ny fanger er for de runde tåkelysene. Jeg planlegger et glassfiberprosjekt for å skifte ut de svarte "gitterne" som er nederst på fangern, men trenger mer trening på det først.. :p

Live fast, die young!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Gidder du kanskje sende meg bilde® av den? Den egentlige grunnen til at jeg vil sette på ny fanger er for de runde tåkelysene. Jeg planlegger et glassfiberprosjekt for å skifte ut de svarte "gitterne" som er nederst på fangern, men trenger mer trening på det først.. :p

Se på ikonet mitt, der ser du fangeren.. eller se her: http://www.trulz.com/091%20My%20car%20-%20Audi%20TQ%2019in%20-%20June%2005/index.php

.

Hilsen Truls.

O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++

x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den var utrolig strøken .. nesten på grensa til kjedelig uhhmmwhat?

Takker og bukker... Har satt på Rieger frontfanger ++ litt andre småting etter jeg tok de bildene. Trengte litt mere 'look' på bilen. Har noe 'lekkert' som skal på mottoren å. Dere får vente og se ;)

.

Hilsen Truls.

O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++

x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul +

Lenke til kommentar
Del på andre sider