DaButcher Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg sier som jeg har sagt de siste 3 åra: Vi får se til neste år!Skal vel klare mer enn 600 hester da skulle jeg tru... Men vi får se! hmm, da må du vel ha kraftigere diff enn dana truetrac? hva skal du bruke? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hmm, da må du vel ha kraftigere diff enn dana truetrac?hva skal du bruke? Dana truetrack??? Jeg bruker original ombygd dana lamelldiff.... Og nå kommer det sikkert masse piss fra dere guttunger om at den ikke holder osv men den inneholder ikke mange originaldeler,det meste er laget i annet materiale bortsett fra lamellpakkene + at den ikke er spent opp i nærheten så hardt som originalt. Trenger ikke mye forspenn for å ha driv på begge hjula,samt at det ikke belaster foringene i bakstillinga mye. Før jeg gjorde istand denne diffen hadde jeg en ZF-klypsperre som skulle holde i det uendelige,men når den havarerte kostet delene 9k..og det viste seg å være en svakhet på de så da kvittet jeg meg med den fort som fy. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Dana truetrack???Jeg bruker original ombygd dana lamelldiff.... Og nå kommer det sikkert masse piss fra dere guttunger om at den ikke holder osv men den inneholder ikke mange originaldeler,det meste er laget i annet materiale bortsett fra lamellpakkene + at den ikke er spent opp i nærheten så hardt som originalt. Trenger ikke mye forspenn for å ha driv på begge hjula,samt at det ikke belaster foringene i bakstillinga mye. Før jeg gjorde istand denne diffen hadde jeg en ZF-klypsperre som skulle holde i det uendelige,men når den havarerte kostet delene 9k..og det viste seg å være en svakhet på de så da kvittet jeg meg med den fort som fy. hmm, den tåler såpass? jeg har hørt truetrac tåler mer.. men, kan ikke si jeg har ødelagt noen dana diff'er. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hva er gullboks?? Hva mener dere med det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 en spesiell tenningshjerne som sittern i de fleste varebiler som er chippbar Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.