Gå til innhold

Trenger hjelp til montering av luftfilter!

Ranger emnet

X-It

Anbefalte innlegg

Hei..

Kjøpte meg akuratt ett Powertec luftfilter fra b4you så lurer jeg på hvordan jeg monterer dette.. Det jeg er mest usikker på er hva jeg skal gjøre med denne pluggen som er vist på bildene under:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

det som er litt merket med rødt er det jeg lurer på hva skal gjøres med

Dette er alt jeg fikk med fra b4you:

4.jpg

Bilen er en A3 1.8T hvis det har noe og si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må du skru av lokket av boksen og ta ut innmaten. det er 2-3 skruer og ett par klips.. når du har gjort dette kan du like godt la bunnen være der hvis du får plass til filteret oppi den. så den får greit med kjøling.. hvis det ikke er plass må du skru ut denne også. den delen du ser der er vel den med de rillene på? hvis du tar den løs så ser du det.. Så døtter du på filteret etter Lmm og den delen du ikke viste hva du gjorde med legger du bare løs nede i boksen ved siden av det nye filteret ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei! Ikke for å være frekk eller noe, men er poenget å skjule pluss kabelen helt? sånn at man ikke ser en dritt i bilen eller motorrommet? Isåfall håper jeg du er klar over at du har en 30klemme rett under beina dine i bilen, trenger ikke kobble deg på batteriet engang:) Ellers er den en annen løsning og, men hvis du vil vite hvordan er det jo bar eå spørre:)

Hei..

Kjøpte meg akuratt ett Powertec luftfilter fra b4you så lurer jeg på hvordan jeg monterer dette.. Det jeg er mest usikker på er hva jeg skal gjøre med denne pluggen som er vist på bildene under:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

det som er litt merket med rødt er det jeg lurer på hva skal gjøres med

Dette er alt jeg fikk med fra b4you:

4.jpg

Bilen er en A3 1.8T hvis det har noe og si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg vet:P Men du er fra Bærum? jeg har løsninger på hva som helst, A3'n min har vært i deler omtrent:P Men det er en ganske grei vei å legge kabelen, det eneste som blir synlig er sikkringen :) Hvor i bærum er du fra da?

Er tidligere eier som har lagt det opp.. kablene er ikke synlige inne i bilen.. nå var egentlig denne tråden om luftfilter men bare fint om du forteller litt mer om dette Moj0 :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider