momocorse Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hei.skal lakke golfen min snart (etter litt rusveising) Skal ha den blå/lyseblå metallic..Noen Som Vet om noen brukbare..?? har sett i kataloger,ble bare forvirret.!!er jo tusner av farver. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 momocorse skrev: Hei.skal lakke golfen min snart (etter litt rusveising) Skal ha den blå/lyseblå metallic..Noen Som Vet om noen brukbare..?? har sett i kataloger,ble bare forvirret.!!er jo tusner av farver. min er "mediumblå" .. vanligste vag fargen du ser tipper jeg.. LA7T er koden Slik ser fargen ut: Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 tenkte noe lignede som m3 lyseblå eller noe.men vet ikke koden. fin golf by the way Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 momocorse skrev: tenkte noe lignede som m3 lyseblå eller noe.men vet ikke koden.fin golf by the way du spurte om blå farge. jeg ga deg det =) hehe takk Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg