Dal-z Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Noen som vet hvem som krasjet på Ring3 i dag? En mørkeblå Corrado som dreiv å yppa med Corrado Club Norwegens eneste jente, heilt til det ikke gikk bra og han tverra og snurra og havna rett i autovernet... plastikk skal visstnokk ha flaggra.... noen som vet noe mere? Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Noen som vet hvem som krasjet på Ring3 i dag? En mørkeblå Corrado som dreiv å yppa med Corrado Club Norwegens eneste jente, heilt til det ikke gikk bra og han tverra og snurra og havna rett i autovernet... plastikk skal visstnokk ha flaggra.... noen som vet noe mere? Oi Oi oI! Nå er det bråk ass:P hehe Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado1,8t Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 JIPPI...nå blir det vel ENDA billigere å forsikre radoen................................ Siter -03 Impreza wrx- -89 Corrado Turbo- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hørte om en som kjørte forbi like etterpå, panseret lå visst 20-30m fra bilen og bilen skal ha blitt totaltvrak.. Tror han kanskje kom litt nære meg og måtte bremse i svingen. Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Mye moste radoer for tiden, veit om 2 knuste til som er blitt totalvrak de siste månedene! Tenke med hue istedenfor høgrefoten sier bare jeg! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hørte om en som kjørte forbi like etterpå, panseret lå visst 20-30m fra bilen og bilen skal ha blitt totaltvrak..Tror han kanskje kom litt nære meg og måtte bremse i svingen. Dette er litt O.T. men lurer på om du kjører gamle corradoen min jeg. Kjøpte du den i sandefjord? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Dette er litt O.T. men lurer på om du kjører gamle corradoen min jeg. Kjøpte du den i sandefjord? Gamlebilen din har jeg most, den er nok spiker nå og delene er strødd litt utover landet ;) Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 :usa: Hehe. Bra at man har gjennomtrekk :D Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg