-Supraguy- Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Veldig bra. Men er ikke så vanskelig å få det realistisk med bildene fra king buyer. Nesten alle bilene er tatt i samme vinkel og fins hundrevis av supraer. :D Men bra seff! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 -Supraguy- skrev: Veldig bra. Men er ikke så vanskelig å få det realistisk med bildene fra king buyer. Nesten alle bilene er tatt i samme vinkel og fins hundrevis av supraer. :D Men bra seff! yep:D hehe men tar en god del å tilpasse forde Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 veldig bra modd:) men det som jeg persjonlig syns, er at carbonen ser lit fake ut..passa ikke helt inn syns jeg... men kanskje det er bare meg.. bra modd fordet da..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 som nevnt, det er relativt lett å lage king buyer modder, men fin ble den ja :) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Vel ikke får å være tosk her. Men king byer er så SINNSYKT falsk modding spør du meg. Vet at mange bruker de pga at alle bildene deres har samme vinkel. Så det er bare å finne to like supraer å sette de sammen. Det viser ikke mye skills for å si det slik. Men du har greid å satt den sammen så den SER ekte ut. ikke mange røffe kanter. så må si det er en av de bedre king byer jeg har sett! Cheers. Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg