Gå til innhold

Svina vil øke prisen enda mer!

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Norge er og blir et møkkaland, snart kommer det sikkert "trafikk"skilt på fortauene, avgift for å bruke lyskryssene, egen dassavgift har vi jo allerede mange steder, og verre blir det nok! Bare vent, snart er dette landet like fritt som en psykiatrisk pasient har det på glattcelle i tvangstrøye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

Best for hvem sa du?? for alle utlendingan som lever fett på de penga VI betaler i bilavgifter? de melker oss for det de kan og penga går til degoser..

Huff da. Nok en uvitende, rasistisk tulling som ikke har peil.

Penga innvandrerne får kommer fra staten. Og det er vi som betaler skatt. Men tror du alle "degosene" i Norge er snyltere som livnærer seg på det vi betaler i skatt? De fleste innvandrerne som har etablert seg i Norge har fått jobb på lik linje som deg(?) og meg, og de betaler skatt de også. Du kan jo gjette omtrent hvor mange innvandrere det er i Norge som mottar penger fra staten..?

Og noe du tydeligvis ikke har tenkt på:

Av innvandrere i Norge er det flere svensker og dansker enn "degoser". Det du spytter ut her er bare rasistisk tullprat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i utgangspunktet ikke noen rasist i det hele tatt, men etter at en neger stod og gynget bilen min etter hengerfestet en gang, for så å beskytte seg bak 10 andre når jeg fløy ut av bilen, etter at 10 negre løp etter oss med kniv gjennom byn fordi de begynte å kødde med oss, osv osv osv, så må jeg si at det ofte frister meg å kjøre ned hver jævla en av dem når jeg ser dem på gaten.

Heldigvis vet jeg at det ikke er alle som er like tett i pappen, så hittil har det jo ikke sjedd noe...

Mange utlendinger er faktisk rasister, mot oss, men det er det jo ingen som bryr seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rattlås

Dyrere bomring = færre folk i kø foran meg...

Forøvrig skulle vel prisen for oss med brikke forbli den samme.

- og hvor lang tid tror du det tar før den prisen øker og?

Dog: det er jo snart to år siden månedsabbonementet gikk opp i pris. 90 kroner ekstra i måneden går til finansiering av Oslopakka.

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Er i utgangspunktet ikke noen rasist i det hele tatt, men etter at en neger stod og gynget bilen min etter hengerfestet en gang, for så å beskytte seg bak 10 andre når jeg fløy ut av bilen, etter at 10 negre løp etter oss med kniv gjennom byn fordi de begynte å kødde med oss, osv osv osv, så må jeg si at det ofte frister meg å kjøre ned hver jævla en av dem når jeg ser dem på gaten.

Heldigvis vet jeg at det ikke er alle som er like tett i pappen, så hittil har det jo ikke sjedd noe...

Mange utlendinger er faktisk rasister, mot oss, men det er det jo ingen som bryr seg om.

Det var ikke deg jeg kalte rasist.

Originally posted by Robert

Jah.. Er det pensjonistene som dør pga høye strømpriser du tenker på nå? Vi har et godt potensiale, men staten skal jo ha alt selv, og gir vekk milliarder til andre land.. Helt sykt.

Huff, det er mediene som blåser opp enkeltsaker. Er det liksom et kjent problem i Norge at gamlinger fryser i hjel fordi de ikke kan betale strømregninga? Kjenner du noen som vært borti problemet, liksom..?

At staten skal ha alt sjøl er bare vrøvl. Hva med veier, skoler, sjukehus osv. som du benytter deg av hver dag? Sånne ting kommer kanskje helt av seg sjøl de..?

Hva med å begrunne påstandene du slenger ut litt mer? Hvis det skal bli en vettug diskusjon funker det ikke med det du legger opp til her.. "negerne er dumme!" og "neida, det er de ikke det så!". Om du skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør de som de har foreslått, nemlig øker prisen for enkeltpasseringer, men beholder samme nivå som før for oss med brikke mener jeg det er en positiv utvikling.

Det skal koste penger å gjøre systemet tungrodd, dette vil nok på sikt føre til færre myntautomater, noe som fører til lavere kostnader, og en høyere andel av pengene vil da gå direkte til det de skal gå til, fremfor administrasjon.

Jeg håper det kan føre til at det holder med en stk manuell luke på Alnabru istedet for 1 manuell og 3 myntautomater, tenk dere hvor mye penger man sparer på det!

Det samme på Skøyen, og en del andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quack

Huff, det er mediene som blåser opp enkeltsaker. Er det liksom et kjent problem i Norge at gamlinger fryser i hjel fordi de ikke kan betale strømregninga? Kjenner du noen som vært borti problemet, liksom..?

At staten skal ha alt sjøl er bare vrøvl. Hva med veier, skoler, sjukehus osv. som du benytter deg av hver dag? Sånne ting kommer kanskje helt av seg sjøl de..?

Hva med å begrunne påstandene du slenger ut litt mer? Hvis det skal bli en vettug diskusjon funker det ikke med det du legger opp til her.. "negerne er dumme!" og "neida, det er de ikke det så!". Om du skjønner hva jeg mener :)

Påstander ja!! Bilistene betaler årlig ca 40 milliarder i avgifter, 10-11 av disse går til vegbygging! Skoler,sykehus, aldershjem o.s.v. Helt ok, men hva med operaen? Hva med u-hjelpen! Gir bort en hel haug kroner uten og vite hva de brukes til! Du sier at de langt fleste utlendinger har fast jobb, betaler skatt o.s.v! Har du eksakte tall på det? Langt de fleste voldshandlinger i Norge utføres av utlendinger og det er ikke svensker som menes da! En toppsjef i Politiet uttalte på P4 for en tid siden at prisen vi måtte betale for integreringspolitikken begynte og bli vel høy, og det var ikke bare i kroner og øre! Det er ikke rart Folk begynner og lure!

Alle skjønner at vi må betale skatt, men denne tråden startet med vegfinansiering så da spør jeg: Hvor mange meter firefelts motorvei kunne vi bygget for det beløpet våre ansvarsbevisste styresmakter tapte på aksjespekulasjon med Folketrygdens og Oljefondets midler i fjor???

Et spørsmål til: Hvordan får svenskene bygd veier i det hele tatt? Finnes ikke en bomstasjon i Sverige, bilavgiftene er halvparten OG VEIENE ER BEDRE!

De går vel på skole og blir syke og gamle der også? Tror det er du som har de dårligste argumentene her?

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mondeo

Påstander ja!! Bilistene betaler årlig ca 40 milliarder i avgifter, 10-11 av disse går til vegbygging! Skoler,sykehus, aldershjem o.s.v. Helt ok, men hva med operaen? Hva med u-hjelpen! Gir bort en hel haug kroner uten og vite hva de brukes til! Du sier at de langt fleste utlendinger har fast jobb, betaler skatt o.s.v! Har du eksakte tall på det?

Det var i 2001 omtrent 297000 innvandrere i Norge. Det utgjorde da 6,6% av befolkninga. Av disse 297k kom 50% fra vestlige land, og 50% fra ikke-vestlige land. Av folka med innvandrerbagrunn i Norge har 1,3% ingen fullført utdanning. Omtrent 60% har grunnskole/videregående skole. Husk at dette er tall av ALLE innvandrere, ikke bare de dere snakker om. Cirka 30% har høyere utdanning. De siste omtrent 10%ene har ikke kommet igang enda, eller er ikke registrert. Altså småunger og sånt. En gjennomsnittsinnvandrer får omtrent 2500 i måneden til alle utgifter, forutsatt at de bor gratis. Hva tror du, vil han prøve å få seg utdanning og jobb, eller leve på 2500 i måneden under kjedelige forhold?

Langt de fleste voldshandlinger i Norge utføres av utlendinger og det er ikke svensker som menes da!

En svenske er utlending på samme vis som en pakistaner, ellers er man rasistisk. Skjønner hva du mener, men nå som jeg har lagt sjela i å begrunne påstandene kan faen meg du gjøre det også.

Om du følger litt med i media, finner du fort ut om det bare er utlendinger som denger folk, eller om det er nordmenn også. Men jeg tror alle har inntrykk av at utlendinger står for mer vold enn nordmenn, uten at noen helt veit om det er slik. Det er en grunn til at media kalles "den tredje statsmakt".

En toppsjef i Politiet uttalte på P4 for en tid siden at prisen vi måtte betale for integreringspolitikken begynte og bli vel høy, og det var ikke bare i kroner og øre! Det er ikke rart Folk begynner og lure!

Den politimannen fikk sikkert pepper. Det er vanskelig å finne tall voldshandlinger, alt slikt blir ikke registrert.

Alle skjønner at vi må betale skatt, men denne tråden startet med vegfinansiering så da spør jeg: Hvor mange meter firefelts motorvei kunne vi bygget for det beløpet våre ansvarsbevisste styresmakter tapte på aksjespekulasjon med Folketrygdens og Oljefondets midler i fjor???

Det får du spørre Bondevik om. En meter vanlig vei koster omtrent 10k så vidt jeg husker.

Et spørsmål til: Hvordan får svenskene bygd veier i det hele tatt? Finnes ikke en bomstasjon i Sverige, bilavgiftene er halvparten OG VEIENE ER BEDRE!

De går vel på skole og blir syke og gamle der også?

Svenskene har lagt ned distriktene sine. Har du lagt merke til hvor lite bebyggelse det er utafor byene i Sverige? Skog, skog, skog og fine veier. I nord-Sverige er det omtrent ikke folk i det hele tatt, og heller ikke fine veier. De veiene du snakker om er hovedveiene, ikke veiene i distriktene.

Hvis Norge hadde gjort om distriktspolitikken sin, kunne vi fått det likedan her, men det er en prioriteringssak. Fine veier, mindre skatt og mindre avgifter eller sentralisering og ruinering av bygde-Norge.

Tror det er du som har de dårligste argumentene her?

Hehe, ikke bli for tøff i kjeften nå. Jeg prøver å få til en saklig diskusjon her. Hjelper ikke å være stor i kjeften hvis man har lite mellom øra. Tror ikke akkurat det er jeg som sliter med argumentene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider