jan Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Ascona Jeg tror jaggu du skal gjøre det regnestykket omigjen.. Koster en -97 Golf med 150KW og 2,8 liters 6er på 150KW 120k i Sverige, og er registrert senest 9.4.1997, vil den koste kr 154090,- i avgifter i tillegg til prisen på 120k, altså totalt kr 274090,- ferdig registrert i Norge. Har gjort det :D :D :D Men på en syncro er det større motor og mere hester . :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by jan Har gjort det :D :D :D Men på en syncro er det større motor og mere hester . :D Jeg regnet ut fra 204hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Ascona Jeg regnet ut fra 204hk.. E får rundt 270-280k . E har sikkert gjort nokke dumt når e fikk 350000.:confused: :confused: :confused: :confused: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 har fått årdnet meg gratis årsabonomang jeg, gikk ganske enkelt, sendte inn kopi av ett blått kort med en rullestol fyrstikk-fyr på, og en vanlig søknad på "årsabb" brikke, kosta meg bare dep. for brikka, jeg klager ikke eller da.. hehe.. ViVa La Presidenté of Andy-Klubben :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg