AlpejoHn Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Må si jeg er imponert over dette her :) Har jammen hatt sterkt pågangsmot for å få gidde å fikse en så vraka volvo ;) Men så er det jo en 242 :P Stå på!! Gleder meg til flere bilder !! :) kiddie Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Takktakk!:D Kommer til å få mange mareritt fremover.. kan du tenke deg hvordan det står til med alt av slitedeler?? Kommer sikkert til å gå på en smell der!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Da har jeg ENDELIG fått litt farge på bilen! Tok en god måned, men I dag inntok bilen igjen sin faste plass i garasjen! Blir start på montering i morgen.. gleeeder meg!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 bra prosjekt dette.. flott at folk pusser opp 242, rå biler.. Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Takk, takk! Fant ikke digitalkameraet mitt jeg, så har ikke tatt noen bilder enda. Har i dag montert på støtfanger fremme, lykter, grill, dørtrekk, dørktrekk, baksete, baklykt, ordnet siste rest på ledningsnettet, sentrallås, panserlås og montert siderute og bakrute. Var ferdig for en times tid siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 På tide at jeg poster litt tenker jeg! Har hatt mye jobb i det siste, så det har ikke skjedd mye. Fortsetter med bilen i neste uke. Skal se om jeg får opp noen bilder av interiøret også. Laksetrappa forsvinner nok snart. Ble ikke slik jeg forestilte meg. Denne grillen synes jeg ikke passer bilen, så jeg setter nok på en original igjen. Svarte eller chrome lister under lyktene? Skulle til å sette på meiene fra 245'en, men var ikke fester til den på 242'en. (Er foresten to kraftige stålbjelker som går fra slepefestet foran og ca bak til mellomaksling. Har redda bunnpanna mi noen ganger:P. Hvor er bremselys på 260 lyktene? Er det tåkelys på disse i det hele tatt? (tenker på oppe lengst mot midten. Mellom denne delen og lykta under er det et halvmåneformet hull som gjør at det lyser i den øverste uansett. Når pæra tenner blir lyset sterkere. Skal dette være bremselys eller tåkelys?) Skjer videre: Leppa og speil skal lakkeres i bilens farge. Skal se om jeg får tak i "bakleppa" som ligger bak potta og går frem til bakskjermene. Lakkeres i så fall rød. Montere bakfanger. Teipe opp ledningsnettet i motorrom/bagasjerom. Sette på golf2 sideblinkers. Skaffe deksel til sikringsboks, samt øvre halvdel av rattdeksel. Montere ferdig og justere høyre dør. Samt lakkere all chrome rundt vinduer og slikt svart. Vårrengjøring. Montere stereo. (kabler er allerede lagt opp. ->forsterker er lagt inni dørk) Eu-kontroll. Motorbytte. Edit: Bilen er slettes ikke ren på noen av bildene :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Ser veldig bra ut! Stå på videre. :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 ser veldig bra ut! min laksetrapp er stjålet!! men, men.. kjekt å se laksetrapp på din :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 ser bra ut.. :cool: :respect Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Sjefs bil!Benga eller skikkelig lakk? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TvåFyraTvå Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Ser veldig bra ut! Stå på videre. :) Takk! Er ganske lei nå, men er ikke så fryktelig mye igjen! ser veldig bra ut!min laksetrapp er stjålet!! men, men.. kjekt å se laksetrapp på din :P Agh.. det var da noe dritt..orginal eller? Funnet ut hvem som har gjort det? ser bra ut.. :cool: :respect Takk! Ekke fornøyd enda. Ble ikke så lav som jeg håpet heller. Får se om den siger litt mer i løpet av vinteren. Sjefs bil!Benga eller skikkelig lakk? Heh, hadde ikke lagt så mye tid i grunnarbeidet hvis jeg skulle brukt benga:P Er en original farge dette. Volvo 601. Bilen ble lakkert på Finnsnes billakkering. Hadde uansett ikke ventet et så bra resultat!:) BTW: Fargen ble litt rar med det kameraet jeg brukte, men den som ser mest reell ut er på det bildet som ble tatt frontfra ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Du har jaggu pågangsmot gutt cheers Hold oss oppdatert..blir artig detta Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 hey enda et prosjekt 242,du har gjort en bra jobb.artig med bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 skjedd noe nytt her da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 om du skal ha alle de 3 nederste til å lyse er det vanlig å sette inn en "delevegg" så ikke det lyser i bremselyset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg