Gå til innhold

Lakker du med spraybox på gobilen?

Ranger emnet

Bead-lock

Anbefalte innlegg

Da stiller du på lik linje med de gjerrige pensjonistene som skriker når de driter... :deng

Du får aldri fargen til å stemme helt!

Du får det aldri helt blankt!

Du får aldri på så mye lakk at det blir "tett" som med lakk som er lakket med sprøyte.Så da ruster det mye fortere.

Så mitt forslag til dere som flekker og flikker....

La vær.... og spar heller 2 måneder ekstra så dere får råd til å sende den til lakking....Da får dere ett bra resultat. kiddie

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men bare fryktelig lei alle flott skriverier her om lakking med sprayboxser på det jeg føler er fine greie biler med litt rust og annet smårask....

Liker best store ombygginger og restaureringer som man får riktig betalt for....

Kan styre meg for alle de som smyger rundt i markedet og bare vil ha billigs mulig pris....

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stiller du på lik linje med de gjerrige pensjonistene som skriker når de driter... :deng

Du får aldri fargen til å stemme helt!

Du får det aldri helt blankt!

Du får aldri på så mye lakk at det blir "tett" som med lakk som er lakket med sprøyte.Så da ruster det mye fortere.

Så mitt forslag til dere som flekker og flikker....

La vær.... og spar heller 2 måneder ekstra så dere får råd til å sende den til lakking....Da får dere ett bra resultat. kiddie

er dette jeg også har funent ut og gitt opp. derfor skal jeg i neste uke til en lakkerer om gjør det skikkelig! aldri mer boks på min bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunner med spraybox jeg.. Men skulle jeg ha tatt flekker på godt synlige områder, ville jeg sendt det bort..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart folk skal sjekke priser rundt forbi....

Var i kontakt med noen gutter som holder til i oslo, de hadde fått pris på 15000 kun for lakkig, da skulle de slipe klart, og holde all farge og klarlakk....

de ble nesten litt mistenksomme når jeg sa jeg bare skulle ha 6000 for lakking med lakk....

Så det finnes Store prisforskjeller.

Og det blir dyrere å dyrere jo nårmere Oslo en kommer....

Min hjemmeside...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6000 var billig ja.. Er det inklusiv absolutt alt?

Ville aldri brukt sprayboks, tar den heller i boksen på jobb. Eneste delen jeg har brukt sprayboks på er en stålbrakett som ligger under hovedlyset, så den vises ikke uansett..

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider