Gå til innhold

Valg av felger....

Ranger emnet

volvo-r-sport

Anbefalte innlegg

Må nesten ha noen snasne "komlokk" til vølva. Er en 240'92 som er nylakkert mørkeblå perlemor. Skal også senke den 45mm og kaste på noen bilstein dempere.. Hvilken felger bør jeg ha? Lister opp noen:

-Compomotive MO (vil ha 17x8 siden alle kjører med 6-eika 18x8)

-Artec MS 17x8, aner ikke om døm finnes med volvo boltsirkel...

-Eiker E1, alle har døm, så er liksom ikke noe morro...

-Raceline felger (sånne som mr.Bullocks har, sikkert dyre som f...)

-: Superstar er jo litt væl dyrt, men tøft

-: JP MK18 ligger på postkontoret i strömstad og venter, men gubbe-jäveln har slått seg vrang så det blir ikke sånne. Hvis noen vil ha så ligger døm der i ei uke til...

Men noen som har bedre forslag til felger jeg kan smelle på? Må være skikkelig kant...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten ha noen snasne "komlokk" til vølva. Er en 240'92 som er nylakkert mørkeblå perlemor. Skal også senke den 45mm og kaste på noen bilstein dempere.. Hvilken felger bør jeg ha? Lister opp noen:

-Compomotive MO (vil ha 17x8 siden alle kjører med 6-eika 18x8)

-Artec MS 17x8, aner ikke om døm finnes med volvo boltsirkel...

-Eiker E1, alle har døm, så er liksom ikke noe morro...

-Raceline felger (sånne som mr.Bullocks har, sikkert dyre som f...)

-: Superstar er jo litt væl dyrt, men tøft

-: JP MK18 ligger på postkontoret i strömstad og venter, men gubbe-jäveln har slått seg vrang så det blir ikke sånne. Hvis noen vil ha så ligger døm der i ei uke til...

Men noen som har bedre forslag til felger jeg kan smelle på? Må være skikkelig kant...

Du skal slite med å få tak i Raceline felger tror jeg. Gått konk for lenge siden det firmaet der...

Brock B1 med polert kant er GOOD!!

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider