Jamba Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Er det noen som har peiling på hvem eieren av en Sort Evo 8 med BP reg.i Sandvika er? Har sett denne bilen der i det siste og kunne tenkt meg og tatt en titt under panseret, tror denne har fått noe grom saker under panseret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Er vel en bekjent av TETVTEC her på forumet, er vissnok ikke helt orginal etter hva jeg har hørt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 var det den svarte som sto på statoil i går (suppa). Så den jeg å hadde orginal hjul da. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Er det den som har vært i Autofil et par ganger..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Dette høres ut som bilen min! Det er jo en helt vanlig familie Evo med barnesete og tilbehør :drive2 . Klart man må dra på litt mer HK. Bilen må jo være rask til og fra barnehagen Til alle familie fedre som vurderer en slik bil LØP OG KJØP Husk det er letter og få tilgivelse en tillatelse! knock Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Dette høres ut som bilen min!Det er jo en helt vanlig familie Evo med barnesete og tilbehør :drive2 . Klart man må dra på litt mer HK. Bilen må jo være rask til og fra barnehagen Til alle familie fedre som vurderer en slik bil LØP OG KJØP Husk det er letter og få tilgivelse en tillatelse! knock Sort? For jeg har sett en sølvgrå Evo VIII på Smedstad med barnesete (og L-lapp). Kan vel ikke være sååå mange ;)? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Sort? For jeg har sett en sølvgrå Evo VIII på Smedstad med barnesete (og L-lapp). Kan vel ikke være sååå mange ;)? Er nok ikke samme bil det da nei, pjokken er bare 4 år så det er vel litt tidlig med L-lapp bak eller? Er vel flere som har skjønt det da sikkert. hehe En gøy familiebil med greie kjøre egenskaper. Siter 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg