Reset Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 no har jeg sveiset røsta fra bærebrua.. det var en del røst.. men den er fin og hel no, den andre var bulket, og det er ikke bra.. jeg skal prøve og skifte no i helga, er ikke sikker om jeg skal bytte foringene... er orginale foringer brukelig? eller må¨jeg satste på polyforinger?? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 no har jeg sveiset røsta fra bærebrua.. det var en del røst.. men den er fin og hel no, den andre var bulket, og det er ikke bra..jeg skal prøve og skifte no i helga, er ikke sikker om jeg skal bytte foringene... er orginale foringer brukelig? eller må¨jeg satste på polyforinger?? skal du ha bilen en stund så er poly greit det. men fungerer like bra med originale foringer Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 jeg har litt løst på poly, men, dei er dyrare enn orginale.. :/ hva kommer prisen på orginale foringer? jeg får orginale foringer for inkjøps pris :D kiddie Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hvis du skal ha orginale foringer, kan jeg selge deg nye bærebruer med nye foringer montert... Interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg