sveigamekkar Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Jeg har lyst til å laste ned ett nytt bilspill til PC, men må ha noen råd om hva som er bra. Har begge underground spilene, så d vil jeg ikke ha, hvilke flere alternativer har jeg??? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 NFS spilla før underground serien, porsche åsså firern er morro spill.... så har du live for speed som faktisk er gratis, http://www.liveforspeed.net Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 NFS spilla før underground serien, porsche åsså firern er morro spill.... så har du live for speed som faktisk er gratis, http://www.liveforspeed.net Der er jeg helt enig, liker de gamle Need For Speed spillene mye bedre enn Underground, håper bare at NFS Most Wanted blir mer likt de gamle Need For Speed spillene. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Der er jeg helt enig, liker de gamle Need For Speed spillene mye bedre enn Underground, håper bare at NFS Most Wanted blir mer likt de gamle Need For Speed spillene. :) Ja. Lurte på en ting. Hva er det nye spillet NFS Rivals elr noe? Er det det samme som most wanted? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Ja. Lurte på en ting. Hva er det nye spillet NFS Rivals elr noe? Er det det samme som most wanted? Tror det er det samme som vanlig Underground, men det er til Play Station Portable(PSP). Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Last ned Live For Speed, det er bare demoen som er gratis men hele spillet koster noe sånt som 150kr. Altså ingen astronomisk sum. Fett er det også og ikke minst MYE mer realistisk en Alle NFS spilla! m'm Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Last ned Live For Speed, det er bare demoen som er gratis men hele spillet koster noe sånt som 150kr. Altså ingen astronomisk sum. Fett er det også og ikke minst MYE mer realistisk en Alle NFS spilla! m'm Jepp helt enig. Det er veldig bra med ratt og pedaler! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bømla-Racing Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Et nytt spill: Juiced.. Har ikke prøvd dette enda.. Men har sett det fikk 5er i HjemmePC testen.. StreetRacingSyndicte er ett jævla bra spel.. Heftig! Street Legal Redline er jo kult også da.. Kan plukke bilen i BITER.. Så har du TrackMania Sunrise som er et jævla overdrivet men heftig bilspill! Noen å prøve! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Street Racing Syndicate er ekstremt rått :D MYE bedre enn NFSU spilla ;) Ellers <3 LFS <3 :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 ang. plukke biler i biter: er d noen som har prøvd Gearhead Garage?? bilmekkespill.... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 ang. plukke biler i biter: er d noen som har prøvd Gearhead Garage?? bilmekkespill.... kan du kjøre bil der også? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Synes ikke LFS er så billig med tanke på at du burde ha ratt og pedaler. Da blir det jo dyrt om man er avhengig av det. Piltastene er det ikke morro å styre med, det går jo altfor sakte. Men noe realistisk er det jo. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 kan du kjøre bil der også? Mvh Erik husker ikke...tror d var et rent mekke å byggespill.... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Live for speed og richard burns rally der har du de beste bil spilla ute til pc så langt Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 ka e artigst av Lfs1 å 2? Stemme det at keyen til lfs2 funke til lfs1 å ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg