jas Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Flatout er jo ganske tøft det og da... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Live for speed og richard burns rally der har du de beste bil spilla ute til pc så langt At du engang kan påstå at richard burns rally er et bra spill er for meg uforståelig :( Er vanskelig å sette opp bilene riktig, man må enten være "pit crew" i et rally team, eller bilmekaniker for å forstå dette Helt umulig å styre med tastatur (til sammenligning har jeg rundet alle NFS opp til NFSU2 med å bruke tastatur) Dårlig grafikk, og masete kartleser Må fullføre skole for å låse opp baner/biler Nei kom med noe bedre, mitt personlige favorittspill er forresten NFS hot pursuit (1 og 2) Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Maa jo bruke ratt paa det da... Og du kan ikke sammenligne simulatorer med NFS spilla som er urealistiske som fy... Saa for realisme, saa er nok Richard Burns Rally det beste...... Selvom det er driiiitvanskelig.. Hot Pursuit var forresten ekstremt gOy.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hvorfor jeg ELSKEr Street Legal Redline: Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 hvor har du fått de bilene fra? Til street legal. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 jeg lasta ned street legal redline men det ser ut som jeg har mangel på masse av delene, fordi at bilen er kritt hvit og det er garasjen også. også npr jg skal inn å kjøpe deler. er det noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBaL Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Ja, hvor f*** får du de ekstra bilene i Street Legal fra? Er DRIT lei de som er der fra før av nå. Har prøvd å lete litt, men jeg finner ingen ting. Hadde vært fint med en link eller no. Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 vil si Jucied er jævla morro har sitti og spella det i 1,5 døgn nå... (litt geeky kanskje) :naaaws er jævla morro, men ganske vanskelig og, for å si det sånn, er ikke spes morro å prøve seg på drag med en 880hk's Dodge viper for å si det sånn, spoler alle veier og er heller umulig å få nesa den rette veien... impreza sti 22b er min pengemaskin juiced er et mye mer krevende spill enn nfsu som enhver drittunge kan mestre :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan306 Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 jeg lasta ned street legal redline men det ser ut som jeg har mangel på masse av delene, fordi at bilen er kritt hvit og det er garasjen også. også npr jg skal inn å kjøpe deler. er det noen som kan hjelpe meg? Tror du har problemer med grafikkortet ditt. Kan bli sånn hvis man ikke har riktige drivere eller innstillinger. Kan være du kan laste ned nye drivere eller en patch til spillet som fikser det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Tror du har problemer med grafikkortet ditt. Kan bli sånn hvis man ikke har riktige drivere eller innstillinger. Kan være du kan laste ned nye drivere eller en patch til spillet som fikser det. Gjorde det samme i The Sims her om dagen :D Det sto først at Skjermkortet hadde klikka, men da jeg fikk sletta noe tomter, resatte det seg. Spillet må ha vært overbelasta eller noe. :confused: Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBaL Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Må legge til et spill i lista, og det slår alt med GLANS. Richard Burns Rally heter det. Finnes ikke bedre bilspill. Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 NFS Porsche er utvilsomt det beste spillet:) Kjørefølelsen, banene, bilene, u name it. Grafikken var også bra til å være bilspill på den tiden. Å ja, seff med ratt!! Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rypskar Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Richard Burns Rally og GTR er de absolutt beste spillene. Jeg gleder meg til GT Legends kommer ut her, det er laget av de samme som laget GTR så det er garantert bra. Jeg var å så på et klassisk rally med 350 startende forrige uke, så jeg gleder meg til å prøve å kjøre de samme bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hvor får man tak i f.eks. Street Legal Redline, StreetRacingSyndicte og Trackmania sunrise da? Er disse i butikken eller er det kjøp over internett som er tingen, evt "kjøp"?! ;) Kjøpte Street Legal Racing Redline over nettet her en dag. Virker fint det...Tenkte at, wtf, 140 kroner er jo ikke allverden... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 vil mener most wanted er det råeste.. :) driter i fysikken.. Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg