Gå til innhold

autofil til drammen!

Ranger emnet


ssagat

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle legge inn denne...

 

Torsdag kveld kommer Jan Erik og resten av Autofilgjengen til Drammen for å finne to biler som skal være med i finalen av Autofil tuning.

 

Møter du opp utenfor CC-senteret i Drammen torsdag klokken 20:30 er det stor sjanse for at du og bilen din kommer på TV. Da sparker nemlig Jan Erik Larssen i gang ”Autofil tuning”.

 

- Vi oppfordrer alle med morsomme og spreke biler til å møte opp, sier autofilproducer Alexander Berg-Hansen.

 

Men hva er egentlig Autofil tuning? Jo, dette er mannen i gata sin mulighet til å komme på TV. I Drammen skal to biler plukkes ut til å representere byen i den store banefinalen til våren.

 

- Jeg skal være med som passasjer i alle bilene, mens Tommy Rustad skal være dommer, sier Jan Erik.

 

 

Hvilken by har den råeste gatebilen?

Målet er altså å finne ut hvilken by som har den råeste gatebilen ved hjelp av disipliner som akselerasjon, bremser og førerferdigheter.

 

Men før finalen er det altså ”innledende runder” i de forskjellige byene. I om lag tre timer skal autofilfolket inspisere bilmiljøet i Drammen og ikke minst se hvordan biler som ruller på veiene i og rundt byen.

 

- Folk jeg har prata med tror det vil være over 200 kjøretøyer på parkeringsplassen utenfor CC-senteret torsdag kveld, sier Berg Hansen.

 

Hvis alt går etter planen vil Halden være neste by ut etter Drammen. Når Autofilgjengen kommer dit er foreløpig ikke helt klart, men følg med på sidene her fremover så blir du vis.

 

Publisert 28.09.2005 11:51.

 

none som skal dit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i morra ja...syns flest mulig skal stille uansett om man tror man kommer på tv eller ikke...blir vel siste gatheringen i drammen på en stund :( jeg kommer hvertfall :D god grunn til å droppe forelesning på fredan :D :P

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra oslo , kan noen forklare meg veien til CC ?????

 

kjør mot drammen på E ( 18 el 6 ) og ta av til høyre rett før drammens brua. også tar du andre avkjørsel i rundkjøringen. ;)

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240? fra kønners eller lier da? eller skoger? erru fra skoger skal du få en klem ;)

 

Ville ikke kalt han for en konnerud gutt :p han er fra åssiden men bor i mjøndalen... seff må du ha 240 da :)

 

vis jeg ser deg der i dag, skal jeg ha en klem... sier bare ett kodeord som feks Skoger Ghettoen :p

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...greit...glemte mjøndalen da :P jeg er fra Skoger og det ekke no ghetto :P er den biten litt mer mot drammen...men før austad som er det ;) den ovenfor kobbervikdalen ;):P

http://bareborre.net/gallery/datsun , kommer med den bilen da :(

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår