Gå til innhold

autofil til drammen!

Ranger emnet

ssagat

Anbefalte innlegg

Kommer fra oslo , kan noen forklare meg veien til CC ?????

kjør som ealoken skrev,hvis du skulle klare å rote deg bort så ligger cc mer eller mindre under motorveibrua,stor parkeringsplass...ekke mulig å bomme...men bare så du veit det...ca 100 m etter du har tatt av rundkjøringen...

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hm...greit...glemte mjøndalen da :P jeg er fra Skoger og det ekke no ghetto :P er den biten litt mer mot drammen...men før austad som er det ;) den ovenfor kobbervikdalen ;):P

http://bareborre.net/gallery/datsun , kommer med den bilen da :(

hehe veit det... fjell er jo den største ghettoen sammen med strømse :p

skoger er bondeland...

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin samling. Noen idioter som skulle ta piruetter rundt bilene, det burde jo si seg selv at man ikke gjør. Mye fine biler og mye bra burning!

Ekstra props til gutta med sierraen som sprengte dekka sine, og gutten med corsaen som ødela fangeren sin for å gi oss show! m'm

Bilder kommer utpå dagen :)

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin samling. Noen idioter som skulle ta piruetter rundt bilene, det burde jo si seg selv at man ikke gjør. Mye fine biler og mye bra burning!

Ekstra props til gutta med sierraen som sprengte dekka sine, og gutten med corsaen som ødela fangeren sin for å gi oss show! m'm

Bilder kommer utpå dagen :)

Props til han som ødela dekka? Han så jo ut til å være den største tullingen der. Det var jo han som drev å sladda rundt mellom alle bilene...

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Props til han som ødela dekka? Han så jo ut til å være den største tullingen der. Det var jo han som drev å sladda rundt mellom alle bilene...

jeg fikk mail fra midnightclub, ja jeg er medlem, der sto det at det ikke er akseptert med burning, og det synes jeg folk skal overholde når det blir sagt ifra, evt. kan jo "arrangører" bortvise folk. :iconsm

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel egentlig ikke så lurt å drive å burne og drifte inne på plassen...tenk også på, er jo ikke noe godt inntrykk at folk driver å bajaser rundt iforhold til at dette skulle være seriøst treff med autofil..

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke biler ble nominert til å representere byen Drammen?

og ossen gikk det med bilen din, Subwoofah?

litt off topic...noen som fikk vite når det blir i Halden?

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han bør komme på skjærtorsdag, da er det fullt trøkk i halden, ellers er 16 mai og 1 mai helt greie dager. det er iallefall ikke noe stort råner miljø før neste år ved påsketider.

men disse dagene kommer det jo bare drekkebrakker da,aldri noe skikkelig tunere..Men blir det noe i halden og det går over jungeltelegrafen,tror jeg at det vil komme mye spenstig til halden..

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider