BBandersen Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Kommer fra oslo , kan noen forklare meg veien til CC ????? kjør som ealoken skrev,hvis du skulle klare å rote deg bort så ligger cc mer eller mindre under motorveibrua,stor parkeringsplass...ekke mulig å bomme...men bare så du veit det...ca 100 m etter du har tatt av rundkjøringen... Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 hm...greit...glemte mjøndalen da :P jeg er fra Skoger og det ekke no ghetto :P er den biten litt mer mot drammen...men før austad som er det ;) den ovenfor kobbervikdalen ;):P http://bareborre.net/gallery/datsun , kommer med den bilen da :( hehe veit det... fjell er jo den største ghettoen sammen med strømse :p skoger er bondeland... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Seff kommer jeg.... yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 meg og flere kamerater kommer. i hvertfall flere kamerater, ikke helt sikkert meg Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 meg og flere kamerater kommer. i hvertfall flere kamerater, ikke helt sikkert meg Edward ? damndamn Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Fin samling. Noen idioter som skulle ta piruetter rundt bilene, det burde jo si seg selv at man ikke gjør. Mye fine biler og mye bra burning! Ekstra props til gutta med sierraen som sprengte dekka sine, og gutten med corsaen som ødela fangeren sin for å gi oss show! m'm Bilder kommer utpå dagen :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaLaban Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 bilder lastes opp i skrivende stund.. http://bareborre.net/gallery/autofil_drammen_05 Siter peXon.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Fin samling. Noen idioter som skulle ta piruetter rundt bilene, det burde jo si seg selv at man ikke gjør. Mye fine biler og mye bra burning!Ekstra props til gutta med sierraen som sprengte dekka sine, og gutten med corsaen som ødela fangeren sin for å gi oss show! m'm Bilder kommer utpå dagen :) Props til han som ødela dekka? Han så jo ut til å være den største tullingen der. Det var jo han som drev å sladda rundt mellom alle bilene... Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Props til han som ødela dekka? Han så jo ut til å være den største tullingen der. Det var jo han som drev å sladda rundt mellom alle bilene... jeg fikk mail fra midnightclub, ja jeg er medlem, der sto det at det ikke er akseptert med burning, og det synes jeg folk skal overholde når det blir sagt ifra, evt. kan jo "arrangører" bortvise folk. :iconsm Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Props til han som ødela dekka? Han så jo ut til å være den største tullingen der. Det var jo han som drev å sladda rundt mellom alle bilene... er vel egentlig ikke så lurt å drive å burne og drifte inne på plassen...tenk også på, er jo ikke noe godt inntrykk at folk driver å bajaser rundt iforhold til at dette skulle være seriøst treff med autofil.. Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 enig der andronix! Credits til Corollalaban som klarte å kræsje i primeraen min :drive2 Ellers var det et bra treff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hvilke biler ble nominert til å representere byen Drammen? og ossen gikk det med bilen din, Subwoofah? litt off topic...noen som fikk vite når det blir i Halden? Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hehe. Kunne egentlig ikke gått bedre. Fikk en liten ripe på 2-3cm:P Tipper det blir skylinen til Steinar, og kanskje den vibrant crx`en og en til? Men dette er bare rein tipping såklart:) Når det gjelder når de kommer til halden, sa jan erik at han ikke var sikker på når det ble enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 han bør komme på skjærtorsdag, da er det fullt trøkk i halden, ellers er 16 mai og 1 mai helt greie dager. det er iallefall ikke noe stort råner miljø før neste år ved påsketider. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 han bør komme på skjærtorsdag, da er det fullt trøkk i halden, ellers er 16 mai og 1 mai helt greie dager. det er iallefall ikke noe stort råner miljø før neste år ved påsketider. men disse dagene kommer det jo bare drekkebrakker da,aldri noe skikkelig tunere..Men blir det noe i halden og det går over jungeltelegrafen,tror jeg at det vil komme mye spenstig til halden.. Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg