Gå til innhold

autofil til drammen!

Ranger emnet


ssagat

Anbefalte innlegg

men disse dagene kommer det jo bare drekkebrakker da,aldri noe skikkelig tunere..Men blir det noe i halden og det går over jungeltelegrafen,tror jeg at det vil komme mye spenstig til halden..

 

har du noen gang vært i halden klokka 67 og utover på skjærtorsdag? - FULLT av feite biler, alle kommer nemlig fra strømstad tidligere på dagen!! :D

 

- jungeltelegrafen på vinteren?? Don't think so :P

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin samling. Noen idioter som skulle ta piruetter rundt bilene, det burde jo si seg selv at man ikke gjør. Mye fine biler og mye bra burning!

Ekstra props til gutta med sierraen som sprengte dekka sine, og gutten med corsaen som ødela fangeren sin for å gi oss show! m'm

Bilder kommer utpå dagen :)

 

Synes han med sølv BMW 3` serie med bur burde få premie!

Hvor tøft er det og ruse rundt på turtallskutt mellom bilene, klaret ikke en liten burnout en gang zzzz

 

Burde kanskje ta et kurs av sierra eieren.

 

Dette er en skam for BMW

86` Sierra Cosworth, original Motorsport

96` BMW 328 Hamman demo bil

02` Evo 6 og 04` Evo 8

99` Ferrari 355 F1 Spider

06` Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel egentlig ikke så lurt å drive å burne og drifte inne på plassen...tenk også på, er jo ikke noe godt inntrykk at folk driver å bajaser rundt iforhold til at dette skulle være seriøst treff med autofil..

 

godt sagt...ikke at jeg har noe imot burning, men sierran fucka asfalt godt :P og det tviler jeg på eierne syns er like morsomt...og cc er jo en genial møteplass,lett å finne, stor plass og nesten i sentrum...så synd om det ikke blir no mer treff der pga av burning :( hvis jeg skal gi kreds til noen burnere så ville det vært de som driev på lengst unna jet...var hvertfall ikke midt inni der :P syns den sølv bmw'n tok av litt, hadde vært fett å hatt en vrakbil å kommet til høyre for han...tror han hadde slutta å kjøre gris mellom alle bilene da :D smuud mye biler da :)

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke kalt han for en konnerud gutt :p han er fra åssiden men bor i mjøndalen... seff må du ha 240 da :)

 

vis jeg ser deg der i dag, skal jeg ha en klem... sier bare ett kodeord som feks Skoger Ghettoen :p

 

hvor blei det av deg a?

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel asså, treffet var greit nok det, men all denna burninga a?! når det er gitt ettertrykkelig beskjed om det ikke skal værra no' burning også kommer dissa folka og skal ta flere sett med det, IDIOTI! Her får vi låne plassen (Gratis?) og så skal folk begynne å ødelegge asfalten på plassen.. syntes burning er fett jeg, Ække det det er no galt med, men det gjør seg så dårlig på sånne arrangementer! legges det ned et forbud så bør folk rette seg etter detta, det blir bare til at denna bra plassen blir uaktuelle for biltreff i fremtida..

 

Grattis med evaluering av bil BBandersen!;):D

 

Skylinen gikk ikke uventet videre til finalen, så får vi vente i spenning på den neste bil, håper det ikke blir vibrant'n, men men, vi får vente å se, hvordan kommer de frem til hvem neste bil som skal være med er?

'86 Vw Polo 86c Coupé

 

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker...tipper du er elg? eneste med 86 polo cupe jeg kjenner hvertfall;) bilen min blei filma så...var cam der ja cheers men aner ikke når det kommer på tv osv jeg ass (a) tror han sa på nyåret...de kapper sikkert masse bort også...

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ælg ja!;) Jan Erik(vi er på fornavn han bare vet det ikke(enda):D) snakka om på nyåret, den andre bilen som skal være med skal det jo stemmes over i vinter så, de skal jo også innom flere byer å greier. Vet ikke om de tar et program fra hver by som er med jeg eller hva, men det jo bare å følge med på detta da.. Mener å huske de snakka om at den kjøinga på rudskogen skulle foregå i april, men jer er ikke HELT bombe-sikker;)

'86 Vw Polo 86c Coupé

 

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen..Det er Skylinen til Steinar som skal representere Drammen I autofil sitt nye program Autotuning..Den andre bilen som skal få bli med,er ikke avgjort enda.Den bilen som skal få bli med,skal stemmes ut av bilfolket i Drammen.Bilen som skal plukkes ut BØR ha 4wd,BØR ha et godt understell og BØR ha gode bremser...Grunnen til dette er at når alle bilene fra de respektive byene er plukket ut,så skal de kjøre en form for RS bane,1/4 mila og bremsetest..sikker 100-0... så de som tror de har den beste bilen for dette formålet har nok en fair sjanse til å bli plukket ut..

 

over til noe helt annet.

 

TUSEN TAKK TIL ALLE DERE TOTALT NEDSNØDDE BØRNE HUER FOR AT DERE HAR FØKKA OPP MULIGHETEN TIL Å ARRANGERE FLERE STREETMEETS PÅ CC.!!!!!!!!!!!!!!

 

Dette møtet med Autofil var ikke under regi av Midnightclub,men HALLO!!??

Er det helt natta mørkt oppi nepa deres?? du vet den store kvisa som sitter mellom skuldrene??

 

MAKAN til frekkhet er det på 18-20 åringer også når noen snakker til dem..ja jeg snakker til deg med en fryktelig grønn vectra som det står "vaildside" skrevet bak på bilen din...TULLING..!

 

Skal vi i Midnightclub arrangere flere streetmeets,så er vi avhengige av at dere som kommer på treffet HØRER på oss som arrangerer...Vi snakker ikke til deg/dere for morro skyld..det er for at vi skal få arrangemanget til å gå så smertefritt som mulig + at vi kanskje får lov til å arrangere flere treff på samme sted ( CC )..??

 

Da har jeg fått tømt meg for det som som jeg følte måtte sies,så til en annen gang..tuddelidu.

 

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen..Det er Skylinen til Steinar som skal representere Drammen I autofil sitt nye program Autotuning..Den andre bilen som skal få bli med,er ikke avgjort enda.Den bilen som skal få bli med,skal stemmes ut av bilfolket i Drammen.Bilen som skal plukkes ut BØR ha 4wd,BØR ha et godt understell og BØR ha gode bremser...Grunnen til dette er at når alle bilene fra de respektive byene er plukket ut,så skal de kjøre en form for RS bane,1/4 mila og bremsetest..sikker 100-0... så de som tror de har den beste bilen for dette formålet har nok en fair sjanse til å bli plukket ut..

 

over til noe helt annet.

 

TUSEN TAKK TIL ALLE DERE TOTALT NEDSNØDDE BØRNE HUER FOR AT DERE HAR FØKKA OPP MULIGHETEN TIL Å ARRANGERE FLERE STREETMEETS PÅ CC.!!!!!!!!!!!!!!

 

Dette møtet med Autofil var ikke under regi av Midnightclub,men HALLO!!??

Er det helt natta mørkt oppi nepa deres?? du vet den store kvisa som sitter mellom skuldrene??

 

MAKAN til frekkhet er det på 18-20 åringer også når noen snakker til dem..ja jeg snakker til deg med en fryktelig grønn vectra som det står "vaildside" skrevet bak på bilen din...TULLING..!

 

Skal vi i Midnightclub arrangere flere streetmeets,så er vi avhengige av at dere som kommer på treffet HØRER på oss som arrangerer...Vi snakker ikke til deg/dere for morro skyld..det er for at vi skal få arrangemanget til å gå så smertefritt som mulig + at vi kanskje får lov til å arrangere flere treff på samme sted ( CC )..??

 

Da har jeg fått tømt meg for det som som jeg følte måtte sies,så til en annen gang..tuddelidu.

 

G-Man

 

 

 

Dere har fått relativt mye kjeft med andre ord?

burning er jo litt kult ( les litt) men når regler er satt av arrangør så synes jeg at de burde overholdes ( hørtes ut so en gammal kar, men sånn er det )

 

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke det smarteste å burne rett ved en motorvei, vanlig veier og bolighus da.. Sier seg egentlig selv.

 

KJEMPE OT:

G-Man: Så bilen din på lierskogen på fredag. Fy faen den er lekker :D :w00t

er vel ikke det at det er ved en motorvei,vanlig vei eller hus som er problem..Er jo ingen vits i å burne på treff der det blir sagt at man ikke skal(streetmeet`n fra midnightclub,som var nice`t) og på et "seriøst" treff med autofil..Det fører jo bare til at det blir vanskeligere å få lånt plassen..Men har ikke noe i mot burning og drifting,men er ikke noe vits i å kanskje ødelegge for folk som vil samle gutta :D

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke det smarteste å burne rett ved en motorvei, vanlig veier og bolighus da.. Sier seg egentlig selv.

 

KJEMPE OT:

G-Man: Så bilen din på lierskogen på fredag. Fy faen den er lekker :D :w00t

 

Takk for det..du bor jo to spytt og ett hopp unna meg da,så den er nok mye å se i området mellom Asker og Drammen..Bilen blir også å se på Emma showet til helgen..

 

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har fått relativt mye kjeft med andre ord?

burning er jo litt kult ( les litt) men når regler er satt av arrangør så synes jeg at de burde overholdes ( hørtes ut so en gammal kar, men sånn er det )

 

 

 

Mvh Erik

 

Jo..det er litt kult,jeg må innrømme det,jeg er for burning der det er LOV til å burne,og hvor det er blitt ANVIST plass for dette...Men når det går over i idioti så syns jeg det rett og slett blir for dumt,og kanskje noen blir skadet eller får bilen sin nedspruta med asfalt og gummi.Jeg prater mye om moral og slike ting,men jeg tenker litt frem i tid,der kanskje,KANSKJE,streetmeets kan bli noenlunde "stue rent" bland de "ikke vitende".. dere skjønner sikkert dette dere og..Jeg prøver det jeg kan i hvert fall..så hvis det er noen her som vil hjelpe til med å "spre det glade budskap",så gjør det:) ;)

Engasjert er jeg,jeg brenner for dette,dette er KULT!! Det koster flesk men det er fortsatt like KULT! lol Jeg personlig har blitt kastet inn i dette miljøet for kun 7 uker siden..det var da jeg kjøpte bilen..møtte en haug med possitive bilentusiaster og ble bitt av basillen..

 

Ok det var litt om meg og mitt syn..syns dere det jeg sier henger på greip?

vil gjerne ha tilbakemeldinger og synspunkter.. seriøse sådan.:)

 

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår