Gå til innhold

autofil til drammen!

Ranger emnet

ssagat

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veldig enig :titties: men skulle kanskje vært skilt om at det IKKE er lov å burne på plassen. Ikke sikkert alle vet om reglene, og sikkert mange som gir faen. Men kunne jo vært en ide.

Var kanskje ikke dumt med skilt,men kanskje sette skilt på den plassen det er lov(hvis det er et sted man får lov på streetmeets)...For det er jo ikke "lov" å børne uansett,men moro er det,på sikre steder..HATER å få steinsprut og gummi fra andre over bilen min pga enn syntes det er moro...

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo..det er litt kult,jeg må innrømme det,jeg er for burning der det er LOV til å burne,og hvor det er blitt ANVIST plass for dette...Men når det går over i idioti så syns jeg det rett og slett blir for dumt,og kanskje noen blir skadet eller får bilen sin nedspruta med asfalt og gummi.Jeg prater mye om moral og slike ting,men jeg tenker litt frem i tid,der kanskje,KANSKJE,streetmeets kan bli noenlunde "stue rent" bland de "ikke vitende".. dere skjønner sikkert dette dere og..Jeg prøver det jeg kan i hvert fall..så hvis det er noen her som vil hjelpe til med å "spre det glade budskap",så gjør det:) ;)

Engasjert er jeg,jeg brenner for dette,dette er KULT!! Det koster flesk men det er fortsatt like KULT! lol Jeg personlig har blitt kastet inn i dette miljøet for kun 7 uker siden..det var da jeg kjøpte bilen..møtte en haug med possitive bilentusiaster og ble bitt av basillen..

Ok det var litt om meg og mitt syn..syns dere det jeg sier henger på greip?

vil gjerne ha tilbakemeldinger og synspunkter.. seriøse sådan.:)

G-Man

veldig enig med deg...og håper egentlig folk slutter å burne på evt flere streetmeets på cc for det er kjipt om en slik plass blir ødelagt (altså at man ikke får "låne" den mer). bare en tanke her, men kunne det ikke funka med å hatt et sted/område som det faktisk var lov til å burne? da ville man på en måte bli kvitt den farligste burninga mellom parkerte biler...men igjen så skulle jo det gå ann å bli kvitt hvis folk hadde klart å lese da(siden det ikke har vært lov)?Ville bare lufte tanken..personlig syns jeg det er litt taper å burne egentlig, for det sier jo mest at du gir faan i bilen din, så hvorfor er du der da?for å brife? ohh,jeg er så kul at jeg ikke kan kjøre bilen min hjem fordi dekkea punga....ohh,jeg er kul fordi jeg herper fronten på corsanen min...ohh, jeg kjører bmw...men et godt poeng er vel at alle kanskje ikke vet at det ikke er lov? for står jo ikke no om det når det har vært streetmeets...med andre ord er det vel egentlig bare de som har lest litt i forum på internett som har fått det med seg..pleier jo ikke akkurat å fortelle kompiser "duh, streetmeet på cc,husk at det ikke er lov å burne!!" det her var ment som konstruktiv kritikk,men blei vel mest surr :P

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig enig med deg...og håper egentlig folk slutter å burne på evt flere streetmeets på cc for det er kjipt om en slik plass blir ødelagt (altså at man ikke får "låne" den mer). bare en tanke her, men kunne det ikke funka med å hatt et sted/område som det faktisk var lov til å burne? da ville man på en måte bli kvitt den farligste burninga mellom parkerte biler...men igjen så skulle jo det gå ann å bli kvitt hvis folk hadde klart å lese da(siden det ikke har vært lov)?Ville bare lufte tanken..personlig syns jeg det er litt taper å burne egentlig, for det sier jo mest at du gir faan i bilen din, så hvorfor er du der da?for å brife? ohh,jeg er så kul at jeg ikke kan kjøre bilen min hjem fordi dekkea punga....ohh,jeg er kul fordi jeg herper fronten på corsanen min...ohh, jeg kjører bmw...men et godt poeng er vel at alle kanskje ikke vet at det ikke er lov? for står jo ikke no om det når det har vært streetmeets...med andre ord er det vel egentlig bare de som har lest litt i forum på internett som har fått det med seg..pleier jo ikke akkurat å fortelle kompiser "duh, streetmeet på cc,husk at det ikke er lov å burne!!" det her var ment som konstruktiv kritikk,men blei vel mest surr :P

Ok..siden veitrafikkloven gjelder overalt hvor man ferdes uten om på lukket bane,ser jeg egentlig ikke noen grunn til sette opp skilt..Man får bot og prikk på førerkortet hvis du blir tatt i å burne..I værste fall mister du lappen!.Dette går under det myndighetene kaller "uvettig kjøring" og "unødig støy"...Kan heller sette opp ett skilt når det ER lov å burne,noe jeg tror aldri vil skje.

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg skjønte i allefall omtrent halvparten av det du skreiv. og halvparten handla jo om hvilke meninger du personlig har om burning, meget relevant!

for meg så er det det ;) blir omtrent samme som det du skreiv nå også ;) får fikse så politiet er på streetmeets da ;)

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg så er det det ;) blir omtrent samme som det du skreiv nå også ;) får fikse så politiet er på streetmeets da ;)

Skal ikke være nødvendig å ha politi der, folk må bare ha litt folkeskikk, når folk snakker til de så BØR det høre etter! de ødelegger for alle andre! :fire:

'86 Vw Polo 86c Coupé

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke være nødvendig å ha politi der, folk må bare ha litt folkeskikk, når folk snakker til de så BØR det høre etter! de ødelegger for alle andre! :fire:

Takk for de ordene der..Skal streetmeets bli nogen lunde "ok" for onkel blå,så er det nettop dette som skal til.Ha folkeskikk,så blir dette greit for myndighetene.

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for de ordene der..Skal streetmeets bli nogen lunde "ok" for onkel blå,så er det nettop dette som skal til.Ha folkeskikk,så blir dette greit for myndighetene.

G-Man

var det noen som snakka til han med sierran? ikke som jeg fikk med meg hvertfall...men er helt enig,bare at det ekke alle som har mer iq enn en ert desverre :(

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider