Rally Koffen Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hei, hver dag før jeg drar på skolen ser jeg en Citroen Xsara med hvite Comp. felger.. noen her som veit hvem det er eller har bilde av den ? synes den er litt tøff, har aldri sett på den som en feit bil før jeg så denne! Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Denne ligger vell i feil forum? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Denne ligger vell i feil forum? oj ja... noen som kan flytte til car-spotting ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Anyway så er det en eldre kar som kjører den ;) VTS-utgaven med 167 hester :D Me wants! Er dritpen synes jeg ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Anyway så er det en eldre kar som kjører den ;) VTS-utgaven med 167 hester :D Me wants! Er dritpen synes jeg ;) Er enig med deg... tror faen meg jeg står klar med kamraet i morra :p Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 En som jobber i NEM som kjører den i følge ryktene ;) går visst nok knallbra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 hvis det ikke er han i energiselskapet buskerud sin? Christian ellernoe? Han har hvertfall xsara vts 3dørs med vite comp. Bor på åssiden et sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 bilder av bilen? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 bilder av bilen? Så han ikke i dag.... hvis det ikke er han i energiselskapet buskerud sin? Christian ellernoe? Han har hvertfall xsara vts 3dørs med vite comp. Bor på åssiden et sted... Har du etternavnet hans ? bor selv på åssiden :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Nem/energiselskapet buskerud, samma tingen er det ikke det? :P Men er han ja =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Så han ikke i dag.... Har du etternavnet hans ? bor selv på åssiden :) Nej, hadde jeg hatt det hadde jeg ikke lagt det ut her anyways :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Nem/energiselskapet buskerud, samma tingen er det ikke det? :P Men er han ja =) Da lærte jeg noe nytt i dag oxo :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg