anbhovl Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 er ikke helt sikker...er ikke benk-kjørt eller noe men i teori mellom 220-240 kanskje?var det han jeg kjøpte den hos sa. Sparker bra fra det!! jeg har "stupt" slangen som går til WG'en. Vet du om jeg får høyere ladetrykk eller om det er responsen det går på? Hvordan har du fått din opp i 1.2 i ladetrykk? Pys ventil? hehe litt mange spm her, men men....... Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Sparker bra fra det!!jeg har "stupt" slangen som går til WG'en. Vet du om jeg får høyere ladetrykk eller om det er responsen det går på? Hvordan har du fått din opp i 1.2 i ladetrykk? Pys ventil? hehe litt mange spm her, men men....... motoren er jo ikke helt orginal videre da...har 3",chip,justerbart bensintrykk og sånt også.Men ladetrykket styrer man vell på WG?Har aldri gjort det jeg.Var sånn da jeg fikk den :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 motoren er jo ikke helt orginal videre da...har 3",chip,justerbart bensintrykk og sånt også.Men ladetrykket styrer man vell på WG?Har aldri gjort det jeg.Var sånn da jeg fikk den :) fett :driving Ja ladetrykket styrer man på WG'en, men jeg synest det bare ble kjappere respons. puttet ett tynnt rør inni slangen for å strupe den, men får vell kjøpe en ventil. Har du noen forslag på hvordan dumpen skal lukke tidligere bortsett fra å shimse fjærspennet? Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 ingen aning...må nok sikkert shimse!men kanskje noen andre her vet noe??? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 ingen aning...må nok sikkert shimse!men kanskje noen andre her vet noe??? Skulle jo tro resten av folkene var dau hær, hehe :op ikke stykt ment. Når du trør til skal jo det ikke komme sånn "riste" lyd når du slepper gassen, da skal det jo komme psssjjjjjjj lyd. men kan ikke slakke fjøren mer for da stenger den ikke før motoren har stoppet. drunk noen andre som vet noe??? Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Glenn: Takk for hjelpen og lykke til med toppakning monteringen!! :thumb Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Noen som har forslag på hva som kan være problemet? :wonder Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Skulle jo tro resten av folkene var dau hær, hehe :op ikke stykt ment.Når du trør til skal jo det ikke komme sånn "riste" lyd når du slepper gassen, da skal det jo komme psssjjjjjjj lyd. men kan ikke slakke fjøren mer for da stenger den ikke før motoren har stoppet. drunk noen andre som vet noe??? du får kanskje sånn flappre lyd av dumpen?er vell sånn det bruker å være på resirk dump? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 du får kanskje sånn flappre lyd av dumpen?er vell sånn det bruker å være på resirk dump? ja det stemmer, men jeg slakket fjøren en gang og da kom den psssjjjjj lyden, men motoren stoppet pga den ikke "greier" a lukke når den skal. hadde sikkert gjordt seg med en TurboXs RFL orginal dump. stoler ikke helt på AST performance, de sa det skulle bli like bra lyd :mad: faen ta de. hehe Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 ja det stemmer, men jeg slakket fjøren en gang og da kom den psssjjjjj lyden, men motoren stoppet pga den ikke "greier" a lukke når den skal. hadde sikkert gjordt seg med en TurboXs RFL orginal dump. stoler ikke helt på AST performance, de sa det skulle bli like bra lyd :mad: faen ta de. hehe hehe...best med orginale saker ja :) ta nå å få den på innsugssiden når du får ny da!så kanskje det blir ordnings på sakerne :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 hehe...best med orginale saker ja :) ta nå å få den på innsugssiden når du får ny da!så kanskje det blir ordnings på sakerne :) selvfølgelig skal jeg gjøre det!! :op :thumb må bare skaffe litt penger først....... m'm Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg