VolvoMan Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 kjipe greier! håper du får tak i svina som er skyldig! Hvem eier plassen der bilen ble funnet, hadde jeg funnet bilen min slik en plass hadde dynka hele plassen i Bensin og fyra på. Noen bør vite noe. Alarm skal kjøpes inn Lile grønne: Synd at du fant bilen igjen slik, ikke du også slakkt den, forlang at den skal fikses legg frem dokumentasjon hva som er gjort med bilen "VERDI" viss at man ikke gir opp pga. noen tyver. legg ut adressen hvor bilen ble funnet, og info om det var tips på BF som gjorde a den kom til rett. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Balltre med spiker?! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 ja, ha sett bilder av den, men man får jo si at: jaja, det kunne ha gått værre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!TK! Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 føler med deg her , var rå den bilen :) skampryl folk som gjor dette... Siter x - Cagiva Mito 125cc Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Føler med deg Lille Grønn, det er helt for jævlig at folk ikke ser forskjell på mitt og ditt... :ex_machin Hvis noen slikt skulle skje med noen av mine biler og jeg fant ut hvem det var, ville jeg ha fått en laaaaaaaaaang fengselsstraff... :iconsm Håper du tar mot til deg å bygger opp bilen... I så fall, lykke til... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rower Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 det var trist høre ,jeg har hatt mye jobb med den gjennom tiden ja. kjøpte den i ca 2000og solgte den i 2002 den har vert med på mye morro .det var synd si i fra vis du ikke skal bygge den opp, kansje jeg kan kjøpe den tilbake håper du får tatt di som har gjort det................ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg