olavvi Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Team BRS Trondheim skal også i år arrangere BRS Soundoff. Fjordårets sukses gjør at vi skal gjøre dette til et årlig arrangement. I fjor var det nesten 70 påmeldte deltakere, noe som gjorde dette til Norges største bilstereokonkurranse. Speakertjenesten håper vi i år som i fjor blir med NRK MP3's egen HOWARD. Det blir i år en egen SPL konkurranse i tillegg til klassene for lyd og installasjonsbedømming. Stor leverandørutstilling, publikumskonkurranser og gode tilbud i butikken. Påmeldingen er gratis, og premiene store. Dette er en konkurranse for alle, det eneste kravet er at du har en cd-spiller og en forsterker. For info og påmelding ring 73949850 eller mail olav.hoias@bilradiospes.no Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvfoss Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 mener du ikke 24 mai... d var d som sto på lappen jeg fikk i posten her forleden... påmeldings frist 22 mai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by olavvi Dette er en konkurranse for alle, det eneste kravet er at du har en cd-spiller og en forsterker. [/email] Faen jeg har bare radio/kasett jeg :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavvi Skrevet April 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Du har nok fått et nytt brev i posten som bekrefter at datoen er 31. mai... Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Hvor er dette? På Nardo? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Originally posted by olavvi Dette er en konkurranse for alle, det eneste kravet er at du har en cd-spiller og en forsterker. [/email] så jeg trenger ikke noe bil da? lol lol lol Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavvi Skrevet April 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Nei du trenger ikke bil.... I fjor hadde vi en som ble premiert for anlegg i scooter. I år har vi allerede påmelding fra en buss, og vi venter en lastebil... Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 hmmm hørtes gøy ut, hadde vert gøy og kommet opover med en par tre biler:D :D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Hva med riskokeren som han som jobber på BRS har importert seg da? Skal det bli ekstra vekt i form av stereo anlegg i den da? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavvi Skrevet April 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Konkurransen skal holdes utenfor våre lokaler på Nardo. Her ligger det en veibeskrivelse: http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=28&ids=artID Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by funkes Hva med riskokeren som han som jobber på BRS har importert seg da? Skal det bli ekstra vekt i form av stereo anlegg i den da? kanskje...just wait and see ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by @lpher kanskje...just wait and see ;-) @lpher Øy...det er jo din riskoker jo. Kjørte bak deg ved flatåsen i dag...med pizzabilen. Jeg har radio/kasett i riskokern og klarer meg fint :D Selv om jeg skal kjøpe meg cd-spiller da.. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Der ser du! Verden ække så jæ**a stor ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavvi Skrevet Mai 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Dette er ikke en diskusjonsside for riskokere :-) Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 hvem her inne er det som kommer på soundoffen da?? jeg kommer i alle fall,og jeg vet at dama kommer og at jaffa her inne kommer,men hvem flere??? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg