Tore Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 jeg kom over et turbokit til p10. men jeg har 1.6l sri. så er d noen som veit om d passer på den og ikke bare på 2.0l? Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 jeg kom over et turbokit til p10. men jeg har 1.6l sri. så er d noen som veit om d passer på den og ikke bare på 2.0l? Legg ut en link til hvor du evt fant det? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Hmmm...nå TROR jeg at SRi'en har samme motor som f.eks 1,6LX..og det er en GA16, så desverre, det passer da ikke (direkte uten modifikasjoner) på denne, da det er beregna for en SR20. MEN, er du hypp på turbo, så sitter GA16 i et par biler som er ganske populære i statene, bl.a. 200SX (ja, er en helt annen bil enn vår. Bare søk etter det), og disse er det mange som setter turbo på, og drar ut ganske så ok tall på rullene. Sjekk litt rundt, og du skal finne :D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 takker. her er en side go nuts. kjøp alt :P Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 passer denna da SR20DET :pray kom over en kan du si :P SR20DET S14 SR20 240SX ENGINE AND TRANSMISSION Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg