Polo Classic Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 de tar ani på innsiden foran vist dere skjønner , og er kun justering bak , har allerede lagt en liten mutter i mellom forna hysj hysj. Hva slags bredde er det på felgene og hvilket innpress? Er ikke så mye å gå på innover på Corrado. Dekk/felg skal ikke ta i noe sted på bilen ved full fjæringsvei/ratt utslag Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Nei derfor viser jeg den neste gang med original felgene med vinterdekk (piggfrie) Men det store spørsmålet er OM NOEN kan si meg kordan eg får bedre selvopretting??? . går jo ikke an og justere castor ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Skulle tro at om servo pumpen var dårlig så ville den ikke rette opp godt nok. Kan jo være hjul stilling er fucka også, men om selv opprettingen er dårlig så betyr ikke d at det må utbedres. Om den ikke funker så er det vel heller noe som må fikses. De prøvde seg på mine bremser og sa de var dårlige, men jeg sa at de var mere en god nok så da sa han ikke mere. Den laste ventilen skal være slap når bilen står på bukken der oppe. Noe mere justering er det ikke. Om ikke skal jeg skrive ut et brev om at jeg har justert den for deg. Du kan bare be de suge seg om de tuller seg noe mere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hehe eg fikk no intrykk av at selvoprettingen måtte være god. og hjulstillingen e vel ikke heeeelt på stell , selv om eg har papirer på det vist du skjønner ;) kan du skaffe papir på lasteventilen ? Og har du noen felger til låns piggfrie vinter dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hehe eg fikk no intrykk av at selvoprettingen måtte være god. og hjulstillingen e vel ikke heeeelt på stell , selv om eg har papirer på det vist du skjønner ;) kan du skaffe papir på lasteventilen ? Og har du noen felger til låns piggfrie vinter dekk. Felger er det dårlig med. Har bare 16". Kan lage en lapp til deg at jeg har justert lasteventilen din. Men ta å kom innom verkstedet så kan jeg faktisk gjøre det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hehe det hadde vært konge ja . de sa eg burde går til merkeverksted , har du utstyr for og måle kraften ??? har du msn ?? . 185 /55 r15 e ikke så vanlig dimm tror eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corre Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hvorfor bruker du bare kje 195/50-15, d står til og me skrevet i dørsiden at d er godkjent dim på corrado. Skal selv få godkjent mitt senkesett på fredag, på tel sa de bare at de trengte tuv og pappir på hjulstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 det sa de til meg på tlf også ;) har allerede 3 stykk dekk på 185/55 så skulle bare hatt to til . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Kjørte til Biltilsynet i Arendal, pga at de i Kristiansand har sitt eget lille land, med egene regler. Før jeg dro bort tok jeg forstillingskontroll, justerte lasteventil, skaffet TUV på senkesett, TUV på felger, TUV på tilsvarende dim felger, og Reifenfreigabe (_Bekreftelse fra dekkprodusent om dekkdimmensjon er "godtatt" av dem på den type bil og den bredde felg.) Kom inn til timen min, traff en surpomp som ble helt satt ut av at jeg var hyggelig, leverte papirene og kjørte ut rett etterpå med godkjent 80 - 100 mm senk, og 9*16 hjul forann og bak ET 15..Hjula stikker jo bare LITT utenfor hjulbuene :D Selvfølgelig står alt i vognkortet. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 tror det er umulig for biltilsynet i norge og være vennlige!ang dekk.. Jeg prøvde å være hyggelig når jeg jobba der, men det var dog ikke på teknisk så hadde lite med godkjenning å gjøre.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 OLW, har du tatt en hjulstillingskontroll etter at du senket? Det burde du gjøre, det er en grunn til at BT krever det. Kan være rimelig trafikkfarlig å kjøre med feil hjulstilling... At den ikke selvoppretter kommer rett og slett av feil spissing på bilen, og har ikke noe med servopumpe eller tannstang og gjøre. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corre Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Nå har jeg fått senkesettet skrevet i vognkortet:) Kjørte inn i hallen, bilen ble løftet opp og d ble sjekket at hjula ikke tok borti noen steder. Så setter fyren seg ned og leser kjapt gjennom TUV og hjulstillingsdokumentasjonen før han presterer å spør etter papir på justering av lasteventilen (som jeg såklart ikke hadde). Så jeg svarte som sandt var at den hadde jeg justert selv, så jeg kunne ikke legge frem noe papir på dette. Han gikk så å kjente på de, kommenterte at de virket faste og gode før han skrev ut en godkjenning på de:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Forstår ikke at biltilsynet er så stort problem. Brukte 15 min på min mercedes når dem tok Eu-kontroll og full teknisk kontroll (forrige eiere var involvert i en tragisk ulykke). Det er jo en grunn til at en ikke får ting godkjent. Mye jallamekk er svært farlig! Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Det fyns nok mye mer usikere biler enn landets verste stelte corrado, det e eg sikker på, husker jettaen eg hadde . måtte "varme " opp bremsene holdt på og gå på ett par smeller der. Men uansett no har eg fått dekk og så skal eg få tatt hjulstillingen skikkelig snarest . og til slutt levere den inn for justering/kontroll av lasteavhengig ventil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.