Gå til innhold

Skikkelig Golf treff!?!!!!

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

Nå må vi få til et ordentlig golf treff. Er ikke så alt for lenge til sommerskoene må byttes ut med de vanligvis trege vinterskoene, og noen biler skal kanskje settes inn for vinteren. Var utrolig hyggelig og morro da vi i 3`er gjengen sto samla på metro senteret. Synes vi skal bli enige om dag og møtested. er kanskje kjekt å ha det et sted midt imellom så kanskje flere møter opp. dagen før er det bare å vaske og polere bilene, og la være å bruke dem før neste dag.

 

Noen som kunne tenke seg dette?

 

Mvh Magnus

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå må vi få til et ordentlig golf treff. Er ikke så alt for lenge til sommerskoene må byttes ut med de vanligvis trege vinterskoene, og noen biler skal kanskje settes inn for vinteren. Var utrolig hyggelig og morro da vi i 3`er gjengen sto samla på metro senteret. Synes vi skal bli enige om dag og møtested. er kanskje kjekt å ha det et sted midt imellom så kanskje flere møter opp. dagen før er det bare å vaske og polere bilene, og la være å bruke dem før neste dag.

 

Noen som kunne tenke seg dette?

 

Mvh Magnus

 

Ja, jeg får vel kanskje pelle meg å se litt på bila snart j å! :) hehe

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får se til å bli ferdig med fruen, så jeg å kan joine! :D

 

For de som ikke tok den med en gang, så er fruen altså bilen ;) hehe.. Dame nr 1.. :P

Hehe. Tok ann!!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig, men siden bilen ikke er helt i form tror jeg desverre ikke jeg kommer. chicken

 

Ere girkassa? :o

 

Jeg er vel egentlig ledig fremover jeg vil jeg tro, skal bare mekke på mk1'ern litt ellers så er jeg vel åpen! :) hehe

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og som vanlig så kommer ikke jeg, blir altfor langt å kjøre for ett lite "golf treff" er trossalt snakk om 7timers kjøring (60mil?) :D

 

Skulle vært slike treff som de har i statene, fy faen det ser kult ut, masse VW biler, og stemningen er råbra.

 

Hehe, det er et stykke til "vestlandet" ja !

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår