Gå til innhold

Skikkelig Golf treff!?!!!!

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

Da var vi hjemme også. Blitt noen timer bak rattet i dag gett!

 

Sly: måtte stoppe for å skru, skjermen lå å dunka inn i karrosseriet, forferdelig irriterende lyd!

 

Rakk å se ferdig to filmer på vei hjem.

 

Takker for en hyggelig kveld med rimelig bra oppmøte!!!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var vi hjemme også. Blitt noen timer bak rattet i dag gett!

 

Sly: måtte stoppe for å skru, skjermen lå å dunka inn i karrosseriet, forferdelig irriterende lyd!

 

Rakk å se ferdig to filmer på vei hjem.

 

Takker for en hyggelig kveld med rimelig bra oppmøte!!!

 

Så rumpa på bilen din litt sent, ellers så hadde jeg svingt inn selv - og holdt deg med følge ned til oslo...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme også. Blitt noen timer bak rattet i dag gett!

 

Sly: måtte stoppe for å skru, skjermen lå å dunka inn i karrosseriet, forferdelig irriterende lyd!

 

Rakk å se ferdig to filmer på vei hjem.

 

Takker for en hyggelig kveld med rimelig bra oppmøte!!!

Hehe, det ble nok en del for din del, ja.. :)

 

Litt synd at bilen ser slik ut for tiden, men utifra planene dine regner jeg med du kommer sterkt tilbake neste år. Ble vertfall spennende å følge med på gjenoppbygginga.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det ble nok en del for din del, ja.. :)

 

Litt synd at bilen ser slik ut for tiden, men utifra planene dine regner jeg med du kommer sterkt tilbake neste år. Ble vertfall spennende å følge med på gjenoppbygginga.. :)

 

Jeg skal ta bilder av hele prosessen så de som vil kan følge med. Tror nok bilen blir bra igjen, er stort sett fornøyd med alt unntaget fronten akkurat nå, og skulle vert en del bedre i bagasjerommet. Men nå har vi jo en hel vinter å fikse ting på.

 

Var mye bra å se på i kveld! Snart entrer nok jeg senga for å få sovet noen timer før jeg må ut å slå litt med hammeren i morgen. :)

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei litt kaldt jah! men var utrolig hyggelig å sette ansikt på folka egentilg.. selvom kontakten var litt "laber" i begynnelsen egentlig...

 

 

tror det var en del som blei litt irriterte på meg siden jeg valgte å la dere merke hvordan vi fra LHMR har det når vi er ute å kjører... jævla fartsputer skulle vært forbudt!.. men måtte bare få dere med på å kjøre over dem ;) BEKLAGER ;)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei litt kaldt jah! men var utrolig hyggelig å sette ansikt på folka egentilg.. selvom kontakten var litt "laber" i begynnelsen egentlig...

 

 

tror det var en del som blei litt irriterte på meg siden jeg valgte å la dere merke hvordan vi fra LHMR har det når vi er ute å kjører... jævla fartsputer skulle vært forbudt!.. men måtte bare få dere med på å kjøre over dem ;) BEKLAGER ;)

Gikk helt greit for meg! Men hadde jeg hatt frontfanger så hadde det aldri gått!!!!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg HATER slike fartshumper. Skjønner ikke hvorfor de har laga dem. Hva er forskjellen på dem og en lang en..? Kan en normal bil kjøre rett over uten å slå nedi..?

 

Likte invitro sin løsning på den ene, la seg inn på fortauet og kjørte forbi.. :P

 

De har samma opplegget i Stavanger, og jeg møtte en slik en midt i rushtrafikken. Ble stående et par minutter å vente på at en bil skulle skjønne at jeg måtte ha begge kjørefelta for å komme meg over. Køen bak meg ble laaaaaaaaaaaaaang, og folk tuta en del.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

polert bil i fler timer i dag... rar i huet av lukta...

Hehe, prøv å lakkere interiørdetaljer i motvind.. :)

Fant ut hvilken vei vinden blåste, begynte å lakke, og så plutselig snudde vinden. Det var ingen vinner..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg HATER slike fartshumper. Skjønner ikke hvorfor de har laga dem. Hva er forskjellen på dem og en lang en..? Kan en normal bil kjøre rett over uten å slå nedi..?

 

Likte invitro sin løsning på den ene, la seg inn på fortauet og kjørte forbi.. :P

 

noe måtte gjøres :D dere fulgte fint etter dere å ;)

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe måtte gjøres :D dere fulgte fint etter dere å ;)

 

 

de dumpene der funker best når du har 1 dekk på hver dump :P eneste sjansen jeg har for å komme over!

 

 

Selvom jeg kjører feil merke, HVERTFALL i dag så var det artig å treffe folk fra forumet igjen, artig å se ansiktene på folket!

Hyggelig gjeng alle sammen, må få til att noe om ikke lenge syns jeg ! :)

 

Da var det seng på meg og gitt, kjett å jobbe natta.. :S

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Housey (blå 2er)

-2 jenter fra forumet her i hver sin 2er

-Daniel Iversen har vel en konto her, usikker på nicket. Kjører 2er GTI Wolfsburgh som jeg ikke fikk bilde av

-invitro (lilla 2er GTI)

-olehenri (i dekaltrimma Hafslunf-Kangoo :P

Flere..?

 

Da vi stod ved kremmerhuset kom det en svart 3er med RH-14***-skilter, og dekaler på framdørene (DC og noe greier). Denne har jeg sett før et sted, noen som aner hvor..?

 

 

de jentene var GTI_Biach og mspower..

 

 

den svarte 3`rn mener jeg å tro er shalabert eller hvordan det skrives :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår