Gå til innhold

Skikkelig Golf treff!?!!!!

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

Er'n kjørbar den da? :D hehe, gleder meg til helga!! ;)

Hehe.. Frekk eller ;) Bilen er kjørbar den... Til og med eugodkjent til langt uti neste år :) Må bare slenge på plass baklyktene så kan jeg tute og kjøre jeg :) (Hvis jeg tør da... skal helst være skikkelig godvær om jeg tar den ut på langtur nå som jeg har begynt å ta rusta)

 

Hva skjer til helga?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Frekk eller ;) Bilen er kjørbar den... Til og med eugodkjent til langt uti neste år :) Må bare slenge på plass baklyktene så kan jeg tute og kjøre jeg :) (Hvis jeg tør da... skal helst være skikkelig godvær om jeg tar den ut på langtur nå som jeg har begynt å ta rusta)

 

Hva skjer til helga?

 

Okei, har igjen eu godkjenninga jeg gitt.. til helga blir det sandblåsing og litt sveising! Og så blir det å gå over og se hva jeg må bytte ut for å få den eu godkjent.. men er litt usikker på når jeg skal få på skilta m tanke på årsavgift og slik! :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt samme problem, venter på å få svar på klagen, og alt sånn annet byråkratisk tull som tar lang tid. I mellomtiden er det t-banen for alle penga yodude

 

Håpe det ordner seg da, og at de får skylda! ;) hehe.. burde bare mangle!

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle med en "slags" golf kan vel møte opp. jo flere jo bedre. siden dette blirmest sanynlig årets siste treff må vel folk tåle å kjøre noen timer. må jo ikke ha det i oslo området, kan jo ta det enda litt lenger nord. gjør ikke meg noe å kjøre litt. Kan ikke noenforeslå en dato da? som neste helg eller noe? om det passer.

 

Har igjen EU-godkjenning jeg å gett. tror frista går ut snart å.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle med en "slags" golf kan vel møte opp. jo flere jo bedre. siden dette blirmest sanynlig årets siste treff må vel folk tåle å kjøre noen timer. må jo ikke ha det i oslo området, kan jo ta det enda litt lenger nord. gjør ikke meg noe å kjøre litt. Kan ikke noenforeslå en dato da? som neste helg eller noe? om det passer.

 

Har igjen EU-godkjenning jeg å gett. tror frista går ut snart å.

 

Tror det skal passe for meg med neste helg! har j litt peng å! hehe.. må finne et sted som er sånn passe for de fleste da ;) hehe

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er en dato som passer så kanskje jeg tar en tur...

 

som støttende x 3r eier :D

 

å ja, skal parkere riskokeren langt unna :P

 

hehe... ja, best for deg :D Vet ikke hvordan det passer for folka til helga som kommer jeg, dvs 8 / 9 ?? og hvor? :)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår