Gå til innhold

Skikkelig Golf treff!?!!!!

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

Da kjører hvertfall vi tre sammen opp. Er veldig enkelt å finne frem! Hold E6 til du kommer til Lillehammer, så står det skilta til Hafjell skisenter. klarer ikke kjøre feil! Menvi kjører sammen, så finner dere hvertfall frem

 

Tenker jeg svinger meg innpå ved skedsmo eller no jeg ettersom jeg bor litt i skogen blir det kjappere/kortere vil jeg tro! hehe.. så kan jeg joine dere der!

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenker jeg svinger meg innpå ved skedsmo eller no jeg ettersom jeg bor litt i skogen blir det kjappere/kortere vil jeg tro! hehe.. så kan jeg joine dere der!

Ordner det på en måte, pm meg nummeret deres, så kan vi avtale nærmere

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JePp... Får se om vi får med oss Maroc og Oleee også da...

 

Så langt så ser det ut til at jeg joiner dere tre, med mindre det dukker opp noe..;) Count me in! m'm

 

Men hvem av dere nordfra kommer?!

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag den 15 klokken 18.00 ved parkeringsplassen i bunn av hafjell skisenter i Lillehammer?

 

 

Heheh dere er klare over at hafjell skisenter ligger i ØYER? mao 15-20 min forbi Lillehammer..Der er det innbyggertall i nærheten av 5000 ellernoe, og dødt som faen.

 

Lillehammer ligger i Lillehammer og er VESENTLIG større enn øyer/hafjell ;), bare og kjøre e6 helt fra Oslo til du ser et skilt med Lillehammer på..

 

 

Men det var skrekkslagent dumt dere skal ha det i lillehammer nettop den helga, for da kanke jeg komme, :( Må til lillestrøm den helga jeg..

Så den var lei gutta..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare et forslag.

Det er 5 timer fra Ålesund til Lillehammer. Stryn til Lillehammer er vel 4 timer. I fra øra er det vel litt kortere.

 

Er ikke på hvor lang tid det er å kjøre herifra jeg, bruker ikke å se på klokka så mye :P Men bruker vel en 7 timer å kjøre til lillestrøm, og det er fartsgrena+litt over av og til, tok meg god tid når jeg kjørte nedover sist gang:)

 

Til lillehammer er det vel en 4 timer ca. hvis jeg ikke tar feil nå:)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh dere er klare over at hafjell skisenter ligger i ØYER? mao 15-20 min forbi Lillehammer..Der er det innbyggertall i nærheten av 5000 ellernoe, og dødt som faen.

 

Lillehammer ligger i Lillehammer og er VESENTLIG større enn øyer/hafjell ;), bare og kjøre e6 helt fra Oslo til du ser et skilt med Lillehammer på..

 

 

Men det var skrekkslagent dumt dere skal ha det i lillehammer nettop den helga, for da kanke jeg komme, :( Må til lillestrøm den helga jeg..

Så den var lei gutta..

 

Synd du ikke kan være med da...

Maroc kan heller ikke så...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh dere er klare over at hafjell skisenter ligger i ØYER? mao 15-20 min forbi Lillehammer..Der er det innbyggertall i nærheten av 5000 ellernoe, og dødt som faen.

 

Lillehammer ligger i Lillehammer og er VESENTLIG større enn øyer/hafjell ;), bare og kjøre e6 helt fra Oslo til du ser et skilt med Lillehammer på..

 

 

Men det var skrekkslagent dumt dere skal ha det i lillehammer nettop den helga, for da kanke jeg komme, :( Må til lillestrøm den helga jeg..

Så den var lei gutta..

Synd du ikke skal møte opp, da tar vi heller et lite treff jeg og deg på lillestrøm siden jeg ikke kan heller, he he.. cheers

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et forslag her.

 

Det blir jo bare mørkere og mørkere hver kvled, og tidligere...

 

Klokka 6 begynner det jo da å bli ganske mørkt.

Hva med heller å ta meetet en eller to timer tidligrere - hvis ikke dette skaper noen problemer for noen da???

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår