Tombra Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Er det mulig å bare flytte over tannstag, pumpe og det fra en bedre utstyrt modell, og montere dette på en '87 mod 929 HB? 1,2 tonn er tungt å ratte rundt når rumpa kommer :driving Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Er bare å bytte over tannstage og montere servopumpen og slangene. Jeg gjorde det på min 626! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Ah, akkurat det jeg håpet på! Takk for svar. Da er det bare å finne en donorbil da :deng Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Trenger ikke noe servo vet du. Går fint uten på snø. Litt greit og, bare å slippe rattet så retter den seg ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas` Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Er bare å bytte over tannstage og montere servopumpen og slangene. Jeg gjorde det på min 626! Er dette mye arbeid? Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Trenger ikke noe servo vet du. Går fint uten på snø. Litt greit og, bare å slippe rattet så retter den seg ;) Enig med deg, synes nesten servo er en ulempe når man skal ut å sladde på glatta. På tørr asfalt derimot er det et veldig pluss, det har jeg erfart :) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 På tørr asfalt derimot er det et veldig pluss, det har jeg erfart :) Akkurat, det blir litt stress til tider! Men får vel droppe det da, å holde ut til glatta kommer. Bruke tiden og penga på girkasse-bytte istedet ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Er dette mye arbeid? Går fort det. En kveld kanskje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Går fort det. En kveld kanskje! KANSKJE! Mye sleggmekk kan må man jo regne med på biler med "smarte" patenter overalt. Uansett: Hvorfor ha servo når det bruker effekt fra motorn, effekt du heller vil ha til hjula framfor å avlasta arma dine? Nei, muskelservo er tingen. Ingen forsinkelser i styringa, kun mekanisk kraftoverføring. Synes det gir et mye mer naturlig styring. Har følt at det er bilen som styrer meg og ikke omvendt når jeg har kjørt biler med servo. Men det er vel kanskje smak og behag? Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdy2greddy Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 wtf :drive2 :driving Siter finn formelen for $=hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carmen83 Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Ja det sku eg og jaggu likt å visst! sliter me det samme problemet eg også... Kan ikek kjøre me brede dekk heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.