havard Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 er på jakt etter en dumpventil som lager litt plystrelyd! Og ikke den vanlige tsjjj... som alle har! noen som vet om noen? gjerne litt lys kul lyd :D kom med merker og hvor man får tak i ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Here we go again.... Jeg vil gjerne ha dumpventil med equalizer... der jeg kan justere bassen litt.... kanskje litt mer mellomtone også... :D :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Here we go again.... Jeg vil gjerne ha dumpventil med equalizer... der jeg kan justere bassen litt.... kanskje litt mer mellomtone også... :D :hammer Genialt! Får du masseprodusert dem så er du rik resten av livet. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 En slik: Kombinert med en av disse: Går du for flertoner: Går du for den etniske stilen: Nå kan du plystre ivei! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 ta og lei deg en polakk eller no. sånn at når dumpen din løser ut så sier han : woooaaatch tu tu tu tu tu tu! finnes vel dumper med hjul på som slepper ut periodisk? mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havard Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 ingen som hadde noe litt mer alvorlig å si a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 har du prøvd søkefunskjonen? her er hva jeg fant på ordet dumpventil lyd. http://www.bilforumet.net/search.php?searchid=357211 hmm, bare 102 tråder fra før av. søket Dumpventil ga hmm 491 tråder http://www.bilforumet.net/search.php?searchid=357210 Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 greddy type s hks ssqv god jul Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 :hammer :hammer Vil anbefale å ta ett søk, lurer på hvor mange ganger spørsmålet er stilt her Edit: Litt treig :knob: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 :hammer :hammer Vil anbefale å ta ett søk, lurer på hvor mange ganger spørsmålet er stilt her Edit: Litt treig :knob: hehe, sånn kan det gikk. :P:P :ex_machin lurer på hvor mange slike tråder som er laget her jeg. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Det greieste er å koble utblåset fra ventilen rett tilbake til etter filteret, det så eg på en Merce i helga, og han slapp all plystring. Den bilen gikk godt, uten mase ulyder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Men så ville trådstarter HA plystrelyd! :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havard Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 merkelig det der ass :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 som mandel sa, greddy type S og HKS sqv har plystrelyd, med dem kan du også justere dumpen slik at du kan velge mellom med eller uten plystring. Jeg har selv hatt hks sqv og kjører nå med greddy type S og kan anbefale disse på det sterkeste ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havard Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Hvordan plystrelyd er det snakk om da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg