Gå til innhold

Nok en VW Golf 2 død...

Ranger emnet


ZtilongZ

Anbefalte innlegg

Fikk litt vondt i magan da jeg så det der.

 

Men... Var mot en sementbil, da.. Utfallet blir jo ekstra ille da uansett.

 

Allikevel fikk jeg plutselig veldig lyst på helbur i bilen. Ikke noen garanti for å overleve en sånn kræsj, men ganske mye bedre odds iallefall!

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt vondt i magan da jeg så det der.

 

Men... Var mot en sementbil, da.. Utfallet blir jo ekstra ille da uansett.

 

Allikevel fikk jeg plutselig veldig lyst på helbur i bilen. Ikke noen garanti for å overleve en sånn kræsj, men ganske mye bedre odds iallefall!

 

om du møter en sementbil tror jeg ikke buret gjør mye nytte annet enn å pakke seg godt rundt deg.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis... Er det som er det skumle...

 

 

om jeg har forstått det riktig, så ser det ut til å være 60km på stedet..

 

 

og så virker det som om sementbilen kom kjørende på "hovedveien" og golfen skulle inn på denne veien...

 

 

ser dermed ut til at sementbilen har hat "litt" større fart enn 60.. for hadde den hatt 60, så ville den i all sansynlighet ha dytta golfen i større grad..

 

men nå har jo golfen blitt klippa i filler ser det ut til, så kan godt være at sementbilen kom i lovlig fart..

 

 

bare mine "tanker" rundt dette.. på ingen måte en fasit eller noe grunnlag til å starte en høylydt og irriterende stor diskusjon om hvem som har skyld!

 

faktum er det at det har gått menneskeliv tapt. i min øyne da så er skyld et tema som ikke trengs og bli tatt opp med det første

 

 

Mvh

 

Dan

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. trisst når slikt skjer :( å bare 18år av alle ting.. bilen hun kjørte har sikkert levd lenger.. urettferdig :( :(

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår