mjepson Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Jeg kjøpte en panserforlenger til poloen min (Mattig), og har ringt litt rundt til lakkeringsgarasjer. Alle skulle ha minimum 950,- kroner for lakkeringen av denne delen. Er det virkelig så dyrt med litt enkel lakkering? Noen som har en bra plass å lakkere i stavangerområdet? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Lakke deler er dyrt, men den prisen du fikk var jævlig høy!! Møt opp på et lakkverksted og be de ta det på kveldstid... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by TurboPolo be de ta det på kveldstid... ...da får du'n kanskje til høsten. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 så da må jeg nok betale 1000 spenn for å lakkere en liten dings. Jeg antar at det er det folk som har øyelokk betaler også? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 He he.. mulig det... Fordel å kjenne noen... Glad jeg gjør:D :D :D :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 950kr var i det dyreste laget ja.. Øyelokk er det mange som lakkerer selv, med innkjøpt lakk og klarlakk på sprayboks levert av lakkeringsverksteder.. Det kunne jo funket på din og, hvis du ikke er av de aller mest nøye personene :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 jeg er ikke så nøye ;) koster vel et par hundre for noe sånt? blir det stort forskjell fra svart metallic som det er på bilen min nå? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Sjekka biltema og fant dette Lakk: http://www.biltema.no/carparts/carparts_c.asp?iSecId=750&strCarId=VOLKSWAGEN Klarlakk: http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=1053&iItemId=19631 Nå pleier det ikke å være så god bruksanvisning på sånne ting, det er vel snakk om å måtte "kunne" det fra før av. Noen som har brukt dette før og vet hvordan jeg bør gjøre det med tanke på sprayeavstand og tørketider osv. Av erfaring så er alt jeg har prøvd en liten touch up pensel til skraper med klarlakk over, men til og med det klarte jeg ikke å få til å se fint ut :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by mjepson jeg er ikke så nøye ;) koster vel et par hundre for noe sånt? blir det stort forskjell fra svart metallic som det er på bilen min nå? Kjøp deg 3 spraybokser. - En grunning - En med lakk, gå på lakksjappa med fargekoden din og få laget en sprayboks med din farge på. - En med klarlakk. Sørg for å ha bra temperatur der du gjør det, og spray på et jevnt lag grunning. Vente i 20 min ca, eller når du ser at det er tørket. Forskjellig fra grunning til grunning. Så sprayer du på noen lag med den fargen du skal ha.. Vær nøye.. venter til det er tørket og spray på noen lag klarlakk. Jeg lakket min grillist selv, fungerte meget bra :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 pleier ikek sånn styling produkter være ferdig grunnet? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 er det snakk om små ting så lakk selv! har gjort det på "øyelokka" mine og det går ikke å se om det er gjorrt med sprøyte eller ikke. og jeg er ingen dreven lakker :) det burdte nok gå bra skal du se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 hva brukte du til å lakkere selv? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 jeg fant lakkkoden på fargen på bilen, ba bilextra om og blande en en boks med samme lakken ! pussa og grunna lista og så lakka ett par-tre strøk! betalte 200kr for ferdig blanda boks med riktig lakk! ble billig og bra det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Hmm.. 1000 spenn ? Gla eg har kamerater så lakkere.. eg betalte 100,- for min Panserforlenger til Polo 6N :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Plast panser forlenger er for pyser... det må jo sparkles for at det skal bli pent uansett... Plast forlengere er jo myere så det er lettere å få sprekker i sparklingen.. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg