Gå til innhold

Hvordan spiller du bilspill?

Ranger emnet

Phantom3D

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen andre her har noen snertene løsninger på ratt, stol, skjerm osv? PC eller PS2?

Her er i allefall mitt rom, med 82" lerret, Gt-ratt og solberg-stol (Fått bort den knirkingen som ofte er i de stolene)

Hele rommet

fa2609a73463ef790add15f699f9e123.JPG

18ffcdfee8a8bfb719b07fbcc592d3ae.JPG

I tilegg så har jeg et souround anlegg.. men det fungerer bare som 2x Sterio.. (Med 5 høyttalere og sub)

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21" TV, PS2 klint sammen mellom seng og skuff (TV står oppå skuff), campingbord til å ha rattet på, campingstol til å sitt i, seng rett ved siden av (stort + for DVD titting). Rommet mitt er driiit lite, så det blir noe sykt varmt i tillegg. Men iallfall, slik spiller jeg bilspill. Og, forresten, Logitech Driving Force Pro 900 grader.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris da? og hvor kan jeg kontakte osv?

Fikk det nok til 2800 på smartclub, uten ratt. Jeg betalte 3000 på spaceworld

21" TV, PS2 klint sammen mellom seng og skuff (TV står oppå skuff), campingbord til å ha rattet på, campingstol til å sitt i, seng rett ved siden av (stort + for DVD titting). Rommet mitt er driiit lite, så det blir noe sykt varmt i tillegg. Men iallfall, slik spiller jeg bilspill. Og, forresten, Logitech Driving Force Pro 900 grader

Ikke værst.. har 900 ratt jeg også.. Er et helvete på 180 graders svinger, men ellers digg!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...