Gå til innhold

Lett trimming og eksos

Ranger emnet


selbekk

Anbefalte innlegg

ja, enig der. For mye styling blir ikke pent. Skal selv nå ha en spesiell grill og grillist, så lakkere plastlista nederst på front. Så blir jeg å flytte skiltet ned på bakfanger og istedet sette ei plate der skiltet sto før i bilens farge. Å muligens ha ett bakrutecover type:

 

Corrado%20rear%20window%20cover%20R20090%20SE.jpg

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ang senkesett..anbefaler høyde/trykk justerbart på det varmeste..koster litt ekstra men er verdt hver eneste krone med tanke på mulighetene det byr...det eneste kjipe er forstillingskontroll (må foretas hvis du senker/hever mer enn 1cm foran)...ved senking over 90mm kan du få skrapeproblemer med cat`n...snakker av erfaring....sjekk ut Friedrich Motorsport i Tyskland, de har 2,5" syrefast sådan spesialtilpasset til Corrado for en ikke altfor gærn pris sammeenlignet med f.eks Supersprint el. + at du kan velge mellom en haug av endestykker...beste anlegget jeg har hatt hittils;) :fire:

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70%på koni?? Fikser du det til andre (meg) :hello:

 

Hehe, tror ikke det. er ikke sikkert vi får det engang :( mulig det ikke var så mye engang, men det var en god del iallefall. Tror vi fikk to fordempere for 1500 eller noe. Han hadde visst gule koni bak allerede.

 

OH BTW! salget er ca. i boks! 70000 - 30000 for BMW 325i (1988 modell) som mellomlegg = 40000 cash for ett stk. altfor strøken corrado + ekstra motor og girkasse! Da snakker vi! Han skulle komme oppover neste helg :D

 

ER SÅ STOKA!

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH BTW! salget er ca. i boks! 70000 - 30000 for BMW 325i (1988 modell) som mellomlegg = 40000 cash for ett stk. altfor strøken corrado + ekstra motor og girkasse! Da snakker vi! Han skulle komme oppover neste helg :D

 

ER SÅ STOKA!

 

Grattis !

Syns det bare blir flere og flere Corrado-eiere i Oslo-område!..

Me like !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, skal se om jeg tar en titt. Vel, han jeg skal kjøpe bilen av får 70 prosent eller noe på justerbare koni, så jeg får han til å kjøpe det for meg, hvis det ikke er noen ville protester her da :D

 

Jeg kan absolutt anbefale koni gewinde, kjører med det selv på min Corrado. Funker kjempefint på bane :)

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår